PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników

Czasopismo

2015 | 22 | 08 |

Tytuł artykułu

Postawy i opinie konsumentów indywidualnych wobec reklamy w nowych i tradycyjnych mediach

Autorzy

Warianty tytułu

EN
Individual consumers’ attitudes and opinions toward advertisement in new and traditional media

Języki publikacji

PL

Abstrakty

PL
EN

Słowa kluczowe

Wydawca

-

Czasopismo

Rocznik

Tom

22

Numer

08

Opis fizyczny

s.830-838,tab.,bibliogr.

Twórcy

autor
  • Katedra Badań Rynkowych i Marketingowych, Wydział Informatyki i Komunikacji, Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach, Katowice

Bibliografia

Typ dokumentu

Bibliografia

Identyfikatory

Identyfikator YADDA

bwmeta1.element.agro-ddc9af21-e94f-4584-8d40-57601311189c
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.