PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników

Czasopismo

2017 | 63 | 5 |

Tytuł artykułu

Rola marketingu analitycznego w procesie badawczo-analitycznym wspartym przez marketing automation

Warianty tytułu

EN
The role of analytical marketing in an analytical research process supported by marketing automation
RU
Rol' analiticheskogo marketinga v issledovatel'sko-analiticheskom processe, podderzhannom avtomatizaciejj marketinga

Języki publikacji

PL

Abstrakty

PL
EN
RU

Słowa kluczowe

Wydawca

-

Czasopismo

Rocznik

Tom

63

Numer

5

Opis fizyczny

s.149-158,tab.,wykr.,bibliogr.

Twórcy

  • Katedra Marketingu, Wydział Zarządzania, Uniwersytet Łódzki, ul.Jana Matejki 22/26, 90-237 Łódź
  • Katedra Przedsiębiorczości i Polityki Przemysłowej, Wydział Zarządzania, Uniwersytet Łódzki, ul.Jana Matejki 22/26, 90-237 Łódź

Bibliografia

Typ dokumentu

Bibliografia

Identyfikatory

Identyfikator YADDA

bwmeta1.element.agro-da4a6fa3-a185-4197-b555-060630e5c357
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.