Przejdź do menu głównego
Przejdź do treści
PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
PL
EN
BibTeX
PN-ISO 690:2012
Chicago
Chicago (Autor-Data)
Harvard
ACS
ACS (bez tytułu art.)
IEEE
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Artykuł - szczegóły
Narzędzia
PL
EN
BibTeX
PN-ISO 690:2012
Chicago
Chicago (Autor-Data)
Harvard
ACS
ACS (bez tytułu art.)
IEEE
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
Handel Wewnętrzny
2017
|
63
|
5
|
Tytuł artykułu
Rola marketingu analitycznego w procesie badawczo-analitycznym wspartym przez marketing automation
Autorzy
Golik-Gorecka G.
,
Skonieczka R.
Warianty tytułu
EN
The role of analytical marketing in an analytical research process supported by marketing automation
RU
Rol' analiticheskogo marketinga v issledovatel'sko-analiticheskom processe, podderzhannom avtomatizaciejj marketinga
Języki publikacji
PL
Abstrakty
PL
EN
RU
Słowa kluczowe
Wydawca
-
Czasopismo
Handel Wewnętrzny
Rocznik
2017
Tom
63
Numer
5
Opis fizyczny
s.149-158,tab.,wykr.,bibliogr.
Twórcy
autor
Golik-Gorecka G.
Katedra Marketingu, Wydział Zarządzania, Uniwersytet Łódzki, ul.Jana Matejki 22/26, 90-237 Łódź
autor
Skonieczka R.
Katedra Przedsiębiorczości i Polityki Przemysłowej, Wydział Zarządzania, Uniwersytet Łódzki, ul.Jana Matejki 22/26, 90-237 Łódź
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.agro-da4a6fa3-a185-4197-b555-060630e5c357
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.