PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników

Czasopismo

2017 | 24 | 09 |

Tytuł artykułu

Kampanie reklamowe w wybranych krajach - studium przypadku Toyoty

Autorzy

Warianty tytułu

EN
Advertising campaigns in selected countries - case study of Toyota

Języki publikacji

PL

Abstrakty

PL
EN

Słowa kluczowe

Wydawca

-

Czasopismo

Rocznik

Tom

24

Numer

09

Opis fizyczny

s.357-364,bibliogr.

Twórcy

autor
  • Wydział Zarządzania i Ekonomiki Usług, Uniwersytet Szczeciński, Szczecin
autor
  • Wydział Ekonomiczny, Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie, Szczecin
  • Departamento de Organizacion de Empresas, Marketing y Sociologia, Universidad de Jaen, Jaen, Spain

Bibliografia

Uwagi

PL
Artykuł na płycie CD

Typ dokumentu

Bibliografia

Identyfikatory

Identyfikator YADDA

bwmeta1.element.agro-d01bd0b3-154d-410b-811d-2e0fc80daa0e
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.