Przejdź do menu głównego
Przejdź do treści
PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
-
Czasopismo
Handel Wewnętrzny
Rocznik
2018
Tom
64
Numer
3
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
3
artykuł:
Zachowania konsumentów na rynku żywnościowych produktów tradycyjnych i regionalnych. Wyzwania dla marketingu
(
Dabrowska A.
)
artykuł:
The market structure and relationships of companies in the agricultural input market
(
Gazdecki M.
,
Szakaly Z.
)
artykuł:
Konsumowanie bez posiadania (non-ownership consumption) jako przejaw ewolucji spożycia - determinanty i szanse rozwoju w Polsce
(
Burgiel A.
,
Zralek J.
)
artykuł:
Zintegrowana komunikacja marketingowa na rynku gier wideo na przykładzie firmy Blizzard Entertainment
(
Mazurkiewicz B.
)
artykuł:
The offer of a healthy food store as a response to contemporary epidemiological challenges
(
Ciabada B.
,
Bryla P.
)
artykuł:
Regional conditions of the ecological goods market
(
Kulyk P.
,
Michalowska M.
)
artykuł:
Atrybuty produktu żywnościowego a decyzje konsumentów
(
Barska A.
)
artykuł:
Wpływ certyfikatu rolnictwa ekologicznego na gotowość konsumentów do zapłaty wyższej ceny za owoce
(
Kaczorowska J.
,
Rejman K.
,
Halicka E.
)
artykuł:
The application of mobile marketing in CRM in the medical sector
(
Grebosz-Krawczyk M.
,
Olender M.
)
artykuł:
Zmiany w poziomie i strukturze wydatków polskich gospodarstw domowych o różnej sytuacji dochodowej w aspekcie zrównoważonej konsumpcji
(
Stanislawska J.
,
Kozera A.
,
Glowacka-Woloszyn R.
)
artykuł:
Stabilność pracy i sytuacja ekonomiczna kraju a podejmowanie decyzji finansowych
(
Kolodziej S.
)
artykuł:
Konsumpcja oparta na doznaniach i wiedzy - analiza zachowań konsumentów na rynku aktywnej turystyki sportowej
(
Berbeka J.
)
artykuł:
Rola systemu wartości w legitymizowaniu organizacji - banki na tle innych przedsiębiorstw
(
Dabrowski T. J.
)
artykuł:
Konsumenci wobec zmian na rynku pieczywa: ich zróżnicowanie i uwarunkowania wyboru
(
Zakowska-Biemans S.
,
Sajdakowska M.
,
Jezewska-Zychowicz M.
)
artykuł:
Rola i aktywność banków żywności w ograniczaniu strat żywności i niedożywienia w Polsce
(
Wielicka-Regulska A.
,
Mitmanska Z.
,
Kiss M.
)
artykuł:
Nowe trendy i kierunki badań w marketingu usług
(
Drapinska A.
)
artykuł:
Wiedza ekonomiczna polskich konsumentów jako podstawa innowacyjnej konsumpcji
(
Kiezel E.
)
artykuł:
Afektywne a kalkulatywne zaufanie przed nawiązaniem relacji biznesowych
(
Graczek P.
,
Leszczynski G.
,
Zielinski M.
)
artykuł:
Ceny produktów ekologicznych a zachowania konsumentów
(
Witek L.
)
artykuł:
Współczesne uwarunkowania konsumpcji w Polsce i ich implikacje na rynku
(
Sobczyk G.
)
artykuł:
The influence of the selected factors of community environment upon nutritional behaviour of teenagers aged 13-16
(
Platta A.
,
Pukszta T.
,
Skotnicka M.
)
artykuł:
Zachowania konsumentów związane z procesem podejmowania decyzji o zakupie mięsa oraz ryb
(
Kosicka-Gebska M.
,
Gebski J.
,
Jeznach M.
,
Kwiecinska K.
)
artykuł:
Analiza postrzegania żywności bioaktywnej wśród kobiet w ciąży z miasta Poznań
(
Szymandera-Buszka K.
,
Jedrusek-Golinska A.
,
Waszkowiak K.
)
artykuł:
Deinternacjonalizacja w handlu detalicznym artykułami spożywczymi w Polsce
(
Karasiewicz G.
)
artykuł:
Tożsamość marki jako odzwierciedlenie tożsamości jej kreatora/dyrektora kreatywnego
(
Lukaszewicz M.
)
artykuł:
Częstotliwość zmian w asortymencie przedsiębiorstw handlu detalicznego żywnością
(
Cyrek P.
)
artykuł:
Nowoczesne technologie mobilne jako determinanta ewolucji konsumpcji wśród cyfrowych tubylców
(
Maciaszczyk M.
,
Rzemieniak M.
)
artykuł:
Percepcja innowacyjności banków i determinanty korzystania z nich wśród klientów indywidualnych z różnych grup wiekowych
(
Kiezel M.
)
artykuł:
Skłonność do płacenia za produkty społecznie odpowiedzialne i postrzeganie ich wartości - wpływ postaw altruistycznych
(
Kozlowski W.
,
Rutkowska A.
,
Sobotko E.
)
artykuł:
Senior wobec innowacji produktowych - wybrane aspekty
(
Olejniczak T.
)
artykuł:
Mobilne zakłady gastronomiczne jako odpowiedź na zaspokojenie potrzeby spożywania posiłków w trudno dostępnych miejscach przestrzeni publicznej
(
Grzesinska W.
,
Pawlicki A.
)
artykuł:
Innowacje w zakresie promocji na przykładzie rynku mięsa wieprzowego
(
Gorynska-Goldmann E.
,
Kozera-Kowalska M.
)
artykuł:
Ocena glikemii poposiłkowej i indeksu glikemicznego innowacyjnych pełnoziarnistych produktów zbożowych u zdrowych dorosłych osób
(
Lange E.
,
Myszkowska-Ryciak J.
,
Gajewska D.
,
Keszycka P.
)
artykuł:
Pokolenie Y wobec narzędzi marketingu mobilnego
(
Bajdak A.
,
Janeczek U.
,
Spyra Z.
)
artykuł:
Wieloagentowy model symulacyjny zachowań konsumentów na rynku wód mineralnych
(
Wawrzyniak A.
)
artykuł:
Preferencje konsumentów wobec atrybutów produktów żywnościowych
(
Grzybowska-Brzezinska M.
)
artykuł:
Kształtowanie wizerunku marki na rynku motoryzacyjnym wśród dzieci
(
Wozniakowski M.
)
artykuł:
Wizerunek a innowacyjność współczesnych produktów żywnościowych
(
Bialoskurski S.
)
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.