PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2003 | 05 | 2 |

Tytuł artykułu

Wpływ pomiaru zadowolenia klienta na doskonalenie jakości (na przykładzie przedsiębiorstwa przetwórstwa drobiu)

Autorzy

Warianty tytułu

EN
Influence of customer satisfaction measurement on quality improvement (for example a poultry processing company)

Języki publikacji

PL

Abstrakty

PL
Podjęto próbę udokumentowania konieczności ciągłego doskonalenia jakości produktów i usług, co stanowi warunek przetrwania i rozwoju przedsiębiorstw. Definiując pojęcie jakości należy uwzględnić trudne do pomiaru odczucia odbiorcy, które mają wpływ na podjęcie decyzji o zakupie danego wyrobu. Efektem rynkowym, który przekłada się na wynik finansowy przedsiębiorstwa jest wzrost satysfakcji klienta.
EN
The present study is an attempt at a substantiation of the necessity of a constant quality improvement of products and sevices, which is the necessary condition of companies survival and development. When defining the notion of quality, one must take into consideration the difficult - to - measure feelings of the receiver which affect his decision whether or not to buy a given product. The resulting market effect is an increase in customer satisfaction level manifested in the company's financial results.

Słowa kluczowe

Wydawca

-

Rocznik

Tom

05

Numer

2

Opis fizyczny

s.152-156,rys.,tab.,bibliogr.

Twórcy

Bibliografia

  • Kłos Z. (1999): TQM - definicje, zakres. Problemy Jakości, nr 2.
  • Kotler P. (1994): Marketing. Analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola. Gebethner & Ska, Warszawa.
  • Mejssner M. (1998): Certyfikat wiarygodności. Manager, nr 2.
  • Sudoł S., Szymczak J., Haffer M. (2000): Marketingowe testowanie produktów. PWE, Warszawa.
  • Woodruff R. B., Gardial S. F. Know Your Customer New Aproaches to Understanding Customer Value and Satisfaction. Blackwell Publishers Inc.

Typ dokumentu

Bibliografia

Identyfikatory

Identyfikator YADDA

bwmeta1.element.agro-c8ffd2a7-6ed1-40db-8b7d-3651176f230f
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.