Przejdź do menu głównego
Przejdź do treści
PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
-
Czasopismo
Marketing i Rynek
Rocznik
2002
Tom
09
Numer
08
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
08
artykuł:
Umiejętność zachowania równowagi, czyli jak stawić czoło silniejszemu konkurentowi i pokonać go
artykuł:
Model kanałów dystrybucji producentów słodyczy
(
Reformat B.
)
artykuł:
Postrzeganie i wykorzystanie czasu w międzynarodowych negocjacjach handlowych
(
Kaminski J.
)
artykuł:
Przyszłość marketingu bezpośredniego w Polsce w opinii ekspertów
(
Trojanowski M.
)
artykuł:
Marketing wewnętrzny jako narzędzie integracji w firmie
(
Olsztynska A.
)
artykuł:
Kształtowanie optymalnych wariantów produktu (samochodu BMW)
(
Trzmielak D.
)
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.