PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników

Czasopismo

2012 | 19 | 08 |

Tytuł artykułu

Skala konstruowania siebie przez marki - polska adaptacja skali Brand Engagement in Self-Concept (BESC)

Autorzy

Warianty tytułu

EN
Brand Self-Constual Scale (KSM): Polish adaptation of Brand Engagement in Self-Concept (BESC)

Języki publikacji

PL

Abstrakty

PL
EN

Słowa kluczowe

Wydawca

-

Czasopismo

Rocznik

Tom

19

Numer

08

Opis fizyczny

s.15-19rys.,tab.

Twórcy

autor
  • Katedra Psychologii Organizacji i Zarządzania, Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II w Lublinie, Lublin

Bibliografia

Uwagi

Rekord w opracowaniu

Typ dokumentu

Bibliografia

Identyfikatory

Identyfikator YADDA

bwmeta1.element.agro-c67d92ce-f214-4d5d-b1a0-d3c15c90cc48
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.