Przejdź do menu głównego
Przejdź do treści
PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
-
Czasopismo
Handel Wewnętrzny
Rocznik
2016
Tom
62
Numer
5
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
5
artykuł:
Specyfika marketingu w agrobiznesie. Przegląd koncepcji
(
Szwacka-Mokrzycka J.
)
artykuł:
Akademicki charakter miasta jako determinanta jakości życia - postawy i opinie mieszkańców wybranych miast
(
Burlita A.
,
Blonski K.
)
artykuł:
Rozwój handlu dtalicznego w systemie franczyzowym w Polsce
(
Wrzesinska-Kowal J.
)
artykuł:
Obserwacja nieuczestnicząca video na przykładzie przeprowadzonego badania różnic w zachowaniach kobiet i mężczyzn w miejscu zakupu
(
Jurowczyk P.
)
artykuł:
Innowacje w sektorze usług - motywy, bariery oraz wsparcie działalności innowacyjnej
(
Klosiewicz-Gorecka U.
)
artykuł:
Contemporary determinants of sustainable consumption
(
Olejniczak K.
)
artykuł:
Senior w systemie dystrybucji detalicznej FMCG w Polsce
(
Frackiewicz E.
,
Grzesiuk A.
,
Bilinska-Reformat K.
)
artykuł:
Diversification of Polish households based on credit portfolio and margin
(
Aniola-Mikolajczyk P.
)
artykuł:
Changes in purchasing behaviours of consumers in conditions of acculturation - an empirical study
(
Stolecka-Makowska A.
)
artykuł:
Wybrane megatrendy i ich możliwy wpływ na konsumentów niepełnosprawnych ruchowo
(
Maciaszczyk M.
)
artykuł:
Jakość życia jako punkt odniesienia do kształtowania koncepcji rozwoju miasta
(
Witek J.
)
artykuł:
Możliwości zastosowania koncepcji CSR w terytorialnym partnerstwie wielosektorowym
(
Romanowski R.
)
artykuł:
Różnicowanie cen w handlu wielokanałowym - wyzwanie wizerunkowe
(
Bondos I.
)
artykuł:
Jakość usług turystycznych świadczonych przez biura podróży w Polsce
(
Ozimek I.
,
Szlachciuk J.
)
artykuł:
Relacje lekarz - pacjent a wybrane teoretyczne modele relacji w kontekście dehumanizacji medycyny
(
Czerska I.
)
artykuł:
Etyczne kształtowanie produktów przez przedsiębiorstwa - nowe wyzwanie dla marketingu
(
Ostrowska I.
)
artykuł:
The exhibitor as a client of the trade fair organiser - a diagnosis of the level of satisfying needs
(
Proszkowska A.
)
artykuł:
Inffluence of the context marketing on the effectiveness of the content marketing
(
Kowalska M.
)
artykuł:
Wiedza jako podstawa budowy relacji z klientem w sektorze usług profesjonalnych
(
Matysiewicz J.
)
artykuł:
Znaczenie warstw opakowania jednostkowego dla konsumentów na rynku FMCG
(
Ratajczak M.
)
artykuł:
System nowego marketingu w świetle krytyki jego podstawowego paradygmatu
(
Kaczmarczyk S.
)
artykuł:
The reciprocity rule in electronic commerce
(
Lewicki M.
)
artykuł:
Paradygmat marki w dobie digitalizacji i technologii mobilnej
(
Tarczydlo B.
)
artykuł:
Modelowanie marketingowe a paradygmat marketingu
(
Sagan A.
)
artykuł:
Identyfikacja potrzeb jako sposób budowania długofalowych relacji z klientami przez pryzmat sektora MSP
(
Pikula-Malachowska J.
)
artykuł:
Nieufny konsument - wyzwanie dla współczesnego marketingu
(
Krot K.
)
artykuł:
Wpływ marketingu terytorialnego na rozwój gminy
(
Szopinski W.
)
artykuł:
Wybrane aspekty zachowań nabywców na aukcjach internetowych. Studium przypadku rynku akcesoriów do telefonów komórkowych
(
Cypryjanski J.
,
Rudawska E.
,
Grzesiuk A.
)
artykuł:
Rola marki w procesie zakupu mleka i jego przetworów
(
Grebowiec M.
)
artykuł:
Sharing economy jako ważny trend w obszarze zrównoważonej konsumpcji
(
Jaros B.
)
artykuł:
Konsumpcja a filantropia - źródła szczęścia jednostki w świetle teorii i badań empirycznych
(
Mironska D.
)
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.