PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2014 | 16 | 1[38] |

Tytuł artykułu

Znaczenie komunikacji marketingowej Lasów Państwowych i Polskiego Związku Łowieckiego w informowaniu i kształtowaniu postaw społeczeństwa wobec ubocznego użytkowania lasu

Treść / Zawartość

Warianty tytułu

EN
Importance of marketing communication of National Forest Holding and Polish Hunting Association for providing information and shaping social attitude towards non-wood forest products management

Języki publikacji

PL

Abstrakty

PL
EN

Wydawca

-

Rocznik

Tom

16

Numer

Opis fizyczny

s.46-53,bibliogr.

Twórcy

autor
  • Katedra Szczegółowej Hodowli Lasu, Wydział Leśny, Uniwersytet Rolniczy w Krakowie, Kraków
autor
  • Katedra Szczegółowej Hodowli Lasu, Wydział Leśny, Uniwersytet Rolniczy w Krakowie, Kraków
autor
  • Katedra Szczegółowej Hodowli Lasu, Wydział Leśny, Uniwersytet Rolniczy w Krakowie, Kraków

Bibliografia

Typ dokumentu

Bibliografia

Identyfikatory

Identyfikator YADDA

bwmeta1.element.agro-b1cdbbd0-1954-42b1-8367-39da6efb4bc0
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.