PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2012 | 01[23] |

Tytuł artykułu

Ocena efektywności działań sponsoringowych w sporcie jeździeckim

Treść / Zawartość

Warianty tytułu

EN
Evaluation of effectiveness of sponsorship in equestrian

Języki publikacji

PL

Abstrakty

PL
Celem poniższego artykułu było pokazanie, że dobrze zaprojektowana i zaprezentowana impreza jeździecka może być efektywnym narzędziem promocji. Na przykładzie jednej z największych imprez jeździeckich w Polsce i przeprowadzonych po niej badań ankietowych pokazano efektywność działań sponsoringowych.
EN
The aim of this article is to present that a well planned and promoted equestrian event could be an effective promotional tool. Effectiveness of sponsoring activities is shown by the way of example of one of the greatest equestrian event in Poland and the questionnaire study conducted after that.

Wydawca

-

Rocznik

Numer

Opis fizyczny

s.145-154,rys.,bibliogr.

Twórcy

autor
  • Katedra Rynku i Marketingu, Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu, ul.Wojska Polskiego 28, 60-637 Poznań
autor

Bibliografia

  • Datko M., 2003. Sponsoring: strategia, promocja, komunikacja. Wyd. Wyższej Szkoły Komunikacji i Zarządzania, Poznań.
  • Datko M., 2008. Skuteczność i efektywność działań sponsoringowych. Sponsoring Ekspert, www.sponsoring.pl [dostęp: 10.2008].
  • Drzazga M., 2006. Systemy promocji przedsiębiorstw. PWE, Warszawa.
  • Komunikacja marketingowa: instrumenty i metody. 2006. Red. Barbara Szymoniuk. PWE, Warszawa.
  • Narodowy Program Rozwoju Hodowli Koni i Jeździectwa. 2009. Polski Związek Hodowców Koni, Polski Związek Jeździecki, Hippica Pro Patria - Stowarzyszenie na Rzecz Rozwoju Ojczystej Kultury, Tradycji i Gospodarki poprzez Jeździectwo, Warszawa.
  • Podczaska A., Kujawska-Krakowiak K., 2007. Sponsoring kultury i sztuki w praktyce: istota sponsoringu. Commitment to Europe-Arts and Business, Warszawa.
  • Szymańska A., 2004. Public relations w systemie zintegrowanej komunikacji marketingowej.
  • Oficyna Wydawnicza „UNIMEX”, Wrocław www. marketing.sportowy. prv.pl.

Typ dokumentu

Bibliografia

Identyfikatory

Identyfikator YADDA

bwmeta1.element.agro-b033aeda-9cce-48fe-99fb-67dbb2a284b5
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.