PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników

Czasopismo

1996 | 03 |

Tytuł artykułu

Strategia wprowadzania zmian w opakowaniach

Autorzy

Warianty tytułu

Języki publikacji

PL

Abstrakty

Słowa kluczowe

Wydawca

-

Czasopismo

Rocznik

Numer

03

Opis fizyczny

s.48-49,bibliogr.

Twórcy

autor
  • Wydział Ekonomii, Akademia Rolnicza, Krakow, Filia w Rzeszowie

Bibliografia

  • [1] Pilditch J.: The Silent Salesman. London 1973.
  • [2] Hales C.F.: Opakowanie jako składnik strategii marketingowej przedsiębiorstw. Handel Wewnętrzny, PWE Warszawa 1993.
  • [3] Sacharow S.: The package as a marketing tool. USA 1975.
  • [4] Kotler P.: Marketing, analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola. Warszawa 1994.
  • [5] Ghosh A.: Retail marketing. Dryden Press, USA 1990.

Typ dokumentu

Bibliografia

Identyfikatory

Identyfikator YADDA

bwmeta1.element.agro-article-ff5f6f70-f97e-4a80-b3ee-8be6c5328549
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.