PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
1998 | 28 |

Tytuł artykułu

Metody ustalania wielkosci liczbowych charakteryzujacych popyt na dzialki budowlane

Autorzy

Warianty tytułu

EN
Methods of determining numerical quantities which characterize the demand for building plots

Języki publikacji

PL

Abstrakty

PL
Popyt na nieruchomości gruntowe jest jednym z głównych czynników determinujących rozwój obszarów, kształtowanie rynku lokalnego nieruchomości a także wpływających na ceny w obrocie nieruchomościami. W artykule przedstawione zostały możliwości określenia jego wielkości potencjalnej i faktycznej na podstawie informacji podmiotowej o ludności zamieszkującej dany obszar jak i przedmiotowej o wielkościach charakteryzujących zarówno nieruchomości mieszkalne jak też ich rynek lokalny.
EN
The demand for land property is one of main factors determining land development, forming the local market of property and influencing the prices in transactions concerning real estates. The paper describes the possibilities of estimating the potential and actual size of the demand on the basis of subjective information about the population living on a given area and objective information about numerical quantities which characterize both housing properties and their local market.

Wydawca

-

Rocznik

Numer

28

Opis fizyczny

s.107-116,rys.,bibliogr.

Twórcy

autor
  • Instytut Gospodarki Przestrzennej, Akademia Rolniczo-Techniczna w Olsztynie, Olsztyn

Bibliografia

  • Acosta R., Renard V. 1993. Urban land and. property markets in France. University College London Press, London.
  • Brzeski J. 1994. Nieruchomości jako zjawisko ekonomiczne i rynek. Zeszyty Krakowskiego Instytutu Nieruchomości, KIN, Kraków.
  • Domański R. 1993. Gospodarka przestrzenna. PWN, Warszawa.
  • Garbarski L., Rutkowski I., Wrzosek W. 1994 Marketing. PWE, Warszawa.
  • Hopper A., Jędrzejewski H., Źróbek R., Źróbek S., 1994. Wycena nieruchomości i przedsię­biorstw. Т. I. Szacowanie nieruchomości. Twigger, Warszawa.
  • Kotler P. 1994. Marketing: analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola. Gebether i S-ka, Warszawa.
  • Wrzosek W. 1993. Funkcjonowanie rynku. PWN, Warszawa.

Typ dokumentu

Bibliografia

Identyfikatory

Identyfikator YADDA

bwmeta1.element.agro-article-f1a7e453-08d0-45fc-b77d-1896e20c379b
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.