PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2006 | 60 | 01 |

Tytuł artykułu

Wygrywajace strategie marketingowe na rynku artykulow spozywczych

Autorzy

Warianty tytułu

EN
Successful marketing strategies on nutrition goods market

Języki publikacji

PL

Abstrakty

Wydawca

-

Rocznik

Tom

60

Numer

01

Opis fizyczny

s.16-17,tab.,bibliogr.

Twórcy

autor
  • Akademia Ekonomiczna, Poznan

Bibliografia

  • [1] Sznajder A., 1992: Strategie marketingowe na rynku międzynarodowym. PWN, Warszawa, s. 10.
  • [2] Ansoff H. I., 1985: Zarządzanie strategiczne. PWE, Warszawa.
  • [3] Filipek J., 2004: Marketingowe strategie wzrostu. Marketing w praktyce, nr 2, s. 42.
  • [4] Mruk H., Pilarczyk B., Szulce H., 2005: Marketing. Uwarunkowania i instrumenty. Wydawnictwo AE w Poznaniu, s. 257-258.

Typ dokumentu

Bibliografia

Identyfikatory

Identyfikator YADDA

bwmeta1.element.agro-article-e59788c0-98a5-48a2-8c17-f07795bb9fb0
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.