Czerwik S.: Symbolika szat liturgicznych. Wymowa kolorów [w:] Sztuka w służbie liturgii. Materiały Sym. Komisji ds. Kultu Bożego i Dyscypliny Sakramentów Episkopatu Polski. Jasna Góra 21-23 październik 1997.www.kkbids.episkopat.pl/anamnesis/13/8.htm
Forstner D.: Świat symboliki chrześcijańskiej. Instytut Wydawniczy PAX, Warszawa 1990.
Garbarski L., Rutkowski I., Wrzosek W.: Marketing. Punkt zwrotny nowoczesnej firmy. PWE, Warszawa 1996.
Głowa W.: Znaki i symbole w liturgii. Wydawnictwo Archidiecezji Przemyskiej,Przemyśl 1995.
Gołębiowski T.: Charakterystyka marketingu na rynku instytucjonalnym. PWE, Warszawa 2003.
Hoffsummer W.: Leksykon dawnych i nowych symboli. Wydawnictwo Jedność, Kielce 2001.
Hołodok S.: Kościół i jego wyposażenie. Symbolika (XII) [w:] Czas Miłosierdzia, 2004. www.bialystok.opoka.org.pl/czas.
Jabłońska L.: Popyt a kwiaty mieszkańców Warszawy w 1993 roku. Zagadnienia Ekonomiki Rolnej, z. 4-5, 1993.
Jabłońska L.: Some aspects of the changes in Polish floriculture in 1980-1992. Annales of Warsaw Agricultural University, Horticulturae 17, 1995.
Jabłońska L.: Demand for ornamental plants in Poland and some aspects of their distribution system. Maszynopis, Produktschap Tuinbouw, Holland 1998.
Jabłońska L.: Rynek kwiatów ciętych i roślin doniczkowych w Polsce. Boss Informacje Ekonomiczne, 2003.
Jabłońska L., Perzyńska K.: Poziom popytu na rośliny ozdobne w Warszawie w 2007 roku i jego determinanty. Maszynopis złożony do Zeszytów Naukowych ISiK w Skierniewicach, 2009.
Jabłońska L., Zyntek A.: Kształtowanie się popytu na kwiaty cięte i doniczkowe w Warszawie w 2003 roku. Zeszyty Naukowe ISiK w Skierniewicach (tom 13), 2005.
Kotler P.: Marketing. Analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola. Wydawnictwo Gebethner i S-ka, Warszawa 1994.
Krej K.: Popyt na rośliny ozdobne w świątyniach katolickich w Warszawie w 2006 r. Praca magisterska, SGGW, Warszawa 2007.
Kuźma E.: Ogródki przy domkach i małych obiektach sakralnych na terenie Nadbużańskiego Parku Krajobrazowego. Praca magisterska, SGGW, Warszawa 2006.
Lurker M.: Słownik obrazów i symboli biblijnych. Wydawnictwo Pallotinum, Poznań 1989.
Msze święte. www.archidiecezja.warszawa.pl
Platania F.: Dekoracja kwiatowa w liturgii. Wydawnictwo Jedność, Kielce 2002.
Piwowarska I.: Obiekty sakralne jako miejsce tworzenia się popytu na kwiaty cięte i rośliny doniczkowe na przykładzie Lublina. Praca magisterska, AR w Lublinie, 2007.
Poźniak I.: Ceny hurtowe i detaliczne wybranych gatunków kwiatów ciętych na rynku lubelskim w 2006 roku. Praca magisterska, AR w Lublinie, 2007.
Produkt krajowy brutto. Rachunki regionalne w 2006 r. GUS, Katowice 2008.
Rudnicki L.: Zachowania rynkowe nabywców, mechanizmy i uwarunkowania. Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej, Kraków 2004.
Szumilak J.: Konsumenci i ich zachowania na rynku [w:] Podstawy marketingu (red. J. Alkoran). Instytut Marketingu, Kraków 1998.