PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
1994 | 48 | 08 |

Tytuł artykułu

Marketingowe funkcje opakowan

Autorzy

Warianty tytułu

Języki publikacji

PL

Abstrakty

PL
Opakowanie jako komponent produktu, to każdy pojemnik, w którym towar jest oferowany do sprzedaży, mając jednocześnie znaczenie nośnika rynkowej informacji. W większości wypadków kontakt klienta z produktem jest kontaktem z jego opakowaniem, które stanowi kosztowne, ale ważne narzędzie marketingowej strategii. Opakowanie zapewnia istotne korzyści wytwórcy, detaliście i potencjalnemu konsumentowi, a mianowicie korzyści komunikacyjne, funkcjonalne i percepcyjne. Opakowanie stało się obecnie częścią marketingowego programu firmy, jako istotny składnik konkurowania na rynku.
EN
The packaging component of a product refers to any container in which it is offered for sale, and on which information is communicated. To a great extent, the customer's first exposure to the product is package, and it is an expensive and important part of marketing strategy. Packages provide important benefits for the manufacturer, retailer, and ultimate consumer: communication benefits, functional benefits and perceptual benefits. Today, packaging may be a part off company's marketing program, because it truly a major competitive force in the struggle for markets.

Wydawca

-

Rocznik

Tom

48

Numer

08

Opis fizyczny

s.233-235,238-240,bibliogr.

Twórcy

autor
  • Akademia Ekonomiczna, Krakow

Bibliografia

  • [1] Praca zbiorowa pod red. J. Altkorna: Podstawy marketingu, Instytut Marketingu, Kraków 1992.
  • [2] Levitt T.: The Marketing Mode, Mc Graw-Hill, New York 1969.
  • [3] Morgan F. W.: Tampered Gods: Legal Developments and Marketing Guidelines, Journal of Marketing, April 1988.
  • [4] Głowacki R.: Przedsiębiorstwo na rynku, PWE, Warszawa 1987.
  • [5] Myers J. H.: Marketing, Mc Graw -Hill, New York 1986.
  • [6] Woźniczka J.: Globalne myślenie - lokalne działanie, Aida - media. Teoria i praktyka reklamy, 1994, nr 1.

Typ dokumentu

Bibliografia

Identyfikatory

Identyfikator YADDA

bwmeta1.element.agro-article-d72d4e68-6bc5-4b16-87fa-22997f573bfc
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.