PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2000 | 54 | 05 |

Tytuł artykułu

Sposoby budowania lojalnosci i partnerstwa

Autorzy

Warianty tytułu

Języki publikacji

PL

Abstrakty

Wydawca

-

Rocznik

Tom

54

Numer

05

Opis fizyczny

s.28-31,bibliogr.

Twórcy

autor
  • Katedra Strategii Marketingowych, Akademia Rolnicza, ul.Wojska Polskiego 28, 60-637 Poznan

Bibliografia

  • [1] Payne A.: 1997. Marketing usług. PWE, Warszawa, s. 51.
  • [2] Goławska M.: 1999. Masowa indywidualizacja, Marketing i Rynek, 3, s. 44.
  • [3] Rogoziński K.: 1998. Nowy marketing usług, AE Poznań.
  • [4] Mudie P., Cottam A.: Usługi. Zarządzanie i marketing.
  • [5] Rydel M., Ronkowski S.: 1995. Marketing partnerski. Marketing i Rynek, 9, s. 5-10.
  • [6] Fonfara K.: 1999. Marketing partnerski na rynku przedsiębiorstw. PWE, Warszawa, s. 96 -98.

Typ dokumentu

Bibliografia

Identyfikatory

Identyfikator YADDA

bwmeta1.element.agro-article-c9e40b78-c48c-4d46-95ce-b004a8e6e6a8
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.