PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
1993 | 47 | 07 |

Tytuł artykułu

Sposoby opracowania i wprowadzania na rynek nowych produktow zywnosciowych

Autorzy

Warianty tytułu

Języki publikacji

PL

Abstrakty

PL
Omówiono podstawowe etapy opracowywania nowych produktów żywnościowych. Etapy te to kolejno: powstawanie pomysłu, opracowanie receptury produktu, panelowa ocena organoleptyczna produktu, próby testowe u konsumentów, badania trwałości, dobór opakowania, uruchomienie produkcji, test marketingowy oraz produkcja na skalę przemysłową.
EN
The basic steps in development of the new food products are discussed. The steps are: generating idea, formulating the products, tase-panelling, consumer sampling, shelf-life study, selecting of packaging, initial production, test-marketing and commercial production.

Wydawca

-

Rocznik

Tom

47

Numer

07

Opis fizyczny

s.179-180,wykr,bibliogr.

Twórcy

autor
  • Akademia Rolnicza,ul.Wojska Polskiego 31,60-624 Poznan

Bibliografia

  • [1] Baker R.C., Bruce C.A. (1989): Further processing of poultry. In: Processing of Poultry. Ed. G.C. Mead. Elsevier Applied Science, London.
  • [2] Saterlee L.D. (1986) Wykłady ze Stanowego Uniwersytetu w Pensylwanii, USA.

Typ dokumentu

Bibliografia

Identyfikatory

Identyfikator YADDA

bwmeta1.element.agro-article-c77aeaae-c1fd-4421-8eca-a12b5c18d0a7
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.