PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2003 | 57 | 02 |

Tytuł artykułu

Jakosc produktow zywnosciowych w opinii konsumentow

Warianty tytułu

Języki publikacji

PL

Abstrakty

Wydawca

-

Rocznik

Tom

57

Numer

02

Opis fizyczny

s.49-51,rys.,tab.,bibliogr.

Twórcy

  • Szkola Glowna Gospodarstwa Wiejskiego, Warszawa

Bibliografia

  • [1] Altkorn J.: 1999. Strategia marki. PWE, Warszawa;
  • [2] Górska-Warsewicz H.: 2001. Konsumencka ocena jakości żywności. Przemysł Spożywczy, 12, 35-37;
  • [3] Schroder M.J.A., Horsburgh K.: 1997. Communicating food quality to consumers. Journal of Consumer Studies & Home Economics, v. 21, no. 2, 131-139;
  • [4] Sethuraman R., Cole C.: 1999. Factors influencing the price premiums that consumers pay for national brands over store brands. The Journal of Product & Brand Management, vol. 8, no. 4, 34-35;
  • [5] Sztucki T.: 1996. Marketing - sposób myślenia, system działania. Teoria i praktyka marketingu. Wyd. Placet, Warszawa;
  • [6] Urbanek G.: 2000. Składniki kapitału marki. Marketing i Rynek 6, 15-24;
  • [7] Tse A.C.B.: 1999. Factors affecting consumer perceptions on product safety. European Journal of Marketing, 19 November, vol. 33, no. 910, 91-92.

Typ dokumentu

Bibliografia

Identyfikatory

Identyfikator YADDA

bwmeta1.element.agro-article-c6939163-99b8-4c6b-b8da-f0b8ec110041
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.