PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
1998 | 52 | 11 |

Tytuł artykułu

Zmiany na rynku jogurtow w Polsce

Warianty tytułu

Języki publikacji

PL

Abstrakty

PL
Celem analizy było określenie wpływu preferencji konsumenckich i motywów postępowania konsumentów na rynku jogurtów w Polsce. Zjawiska te przedstawiono w odniesieniu do działań reklamowych firm oraz analizy cykli życia jogurtów, w celu ukazania stadium rozwoju rynku tych produktów, szans rozwoju jego segmentów oraz możliwości podejmowania skutecznych działań marketingowych przez firmy branży mleczarskiej.
EN
The aim of this study was to evaluate the consumer preferences and motives of consumers' decision-making process on the yoghurt market. These factors are presented according to the advertising activities of the dairy enterprises and analysis of yoghurt shelf-life cycles to show the stage of yoghurt market development, the segment development and chances and the possibilities of dairy enterprises marketing activities.

Wydawca

-

Rocznik

Tom

52

Numer

11

Opis fizyczny

s.16-18,28,tab.,rys.,bibliogr.

Twórcy

autor
  • Szkola Glowna Gospodarstwa Wiejskiego, ul.Nowoursynowska 166, 02-766 Warszawa

Bibliografia

  • [1] Badania marketingowe. Podstawowe metody i obszary zastosowań. Red. Mazurek-Łopacińska K., AE, Wrocław 1996.
  • [2] Bazarnik J., Grabiński T., Kąciak E., Mynarski S., Sagan A.: 1992. Badania marketingowe. Metody i oprogramowania komputerowe. AE, Kraków.
  • [3] Bratkowska M.: 1997. Reklamowy jadłospis. Gazeta Wyborcza.
  • [4] Górska-Warsewicz H., Kowrygo B., Berger S.: Selected aspects of Consumer Behaviour on Milk Market. Book of Abstracts. 16th International Congress of Nutrition, Kanada, Montreal, 27.07-1.08. 1997.
  • [5] Krajewski K., Górska-Warsewicz H.: Zmiany na rynku jogurtów w Polsce - preferencje konsumenckie i cykl życia produktu. Materiały z Konferencji „Klient, Marketing, Dystrybucja”, Mikołajki 14-15.11.1997.
  • [6] Krajewski K., Górska-Warsewicz H., Durak M.: Dairy Prouct Life, Cycle and Consumers’ Preferences in Poland. Book of Abstracts. 3rd European Interdisciplinary Meeting: „Public Health and Nutrition”.
  • [7] Kwarciak B.: 1997. Co trzeba wiedzieć o reklamie. Wyd. Profesjonalnej Szkoły Biznesu, Kraków.
  • [8] Mynarski S.: 1990. Metody badań marketingowych. PWE, Warszawa.
  • [9] Rynek reklamy w Polsce. Raport Specjalny Businessman Magazine, Wyd. Businnesspress, Warszawa, 1997, cz. I i II.
  • [10] Rynek mleka - stan i perspektywy. 1996, nr 10, 11, 12. Ministerstwo Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej, ARR, IERiGŻ.
  • [11] Świątkowska M., Berger S.: Influence of Advertising as a Part of Promotion for the Consumers’ Decision-Making Process concerning Food Purchase. 3rd European Interdisciplinary Meeting Public Health and Nutrition. 2-4 October 1997, Berlin.
  • [12] Świątkowska M., Krajewski K.: Efektywność oddziaływania reklamy na postawy konsumentów na rynku tłuszczów stołowych w Polsce. Materiały z IV Kongresu Stowarzyszenia Ekonomistów Rolnictwa i Agrobiznesu. Szczecin 16-18.09.1997.
  • [13] Zalewski A.: 1996. Gospodarka mleczarska a rynek. Studia i monografie. IERiGŻ, Warszawa.
  • [14] Zielewska J.: 1996. Bakterie dla zdrowia. Życie Gospodarcze, 13, 26.

Typ dokumentu

Bibliografia

Identyfikatory

Identyfikator YADDA

bwmeta1.element.agro-article-a2d90a27-659e-492e-a7ef-0aa0e3f7c91b
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.