PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników

Czasopismo

2005 | 50 | 09 |

Tytuł artykułu

Opakowania owocow i warzyw w handlu detalicznym

Autorzy

Warianty tytułu

EN
Packaging in the retail trade of fruits and vegetables

Języki publikacji

PL

Abstrakty

PL
Reguły gospodarki rynkowej wymuszają potrzebę zwracania coraz większej uwagi na jakość opakowań i ich walory wizualne. Szata graficzna opakowania, umieszczone na nim Informacje oraz znaki firmowe to podstawowe czynniki promocji sprzedawanych owoców i warzyw. Opakowania odgrywają szczególną rolę w warunkach wolnego rynku, charakteryzującego się podażą przewyższającą popyt.
EN
Rules of market economy force the need to pay ever more attention to the quality and visual attractiveness of packages. The graphic design, information and logos placed on packaging make the fundamental factors of promotion for fruits and vegetables on sale. Packaging plays a specific role in the conditions of the free market that is characterized by supply being in excess of demand.

Słowa kluczowe

Wydawca

-

Czasopismo

Rocznik

Tom

50

Numer

09

Opis fizyczny

s.28-31,fot.,bibliogr.

Twórcy

autor
  • Centralny Ośrodek Badawczo-Rozwojowy Opakowań

Bibliografia

  • [1] Działania na rynku świeżych owoców i warzyw. Inspekcja Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych Polska. Warszawa, 2004.
  • [2] Jabłońska L: Wymagania jakościowe na rynku ogrodniczym. „Owoce Warzywa Kwiaty" nr 3/2005.
  • [3] Kłosiewicz-Górecka U.: Handel artykułami przemysłu spożywczego w Polsce ocena sytuacji i kierunku rozwoju. Przemysł Spożywczy nr 1/2003.
  • [4] Kurzawiński J.: Marketingowe badania konsumentów owoców. IV Ogólnopolska konferencja ogrodnicza w Lublinie pt.: Marketing w ogrodnictwie, 2001.

Typ dokumentu

Bibliografia

Identyfikatory

Identyfikator YADDA

bwmeta1.element.agro-article-9fbf335c-307e-40c1-97fc-2dbee44611f4
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.