PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2008 | 80 | 4 |

Tytuł artykułu

Geografia hipermarketow w Polsce: strategie lokalizacyjne firm i ich skutki przestrzenne

Warianty tytułu

EN
The geography of hipermarkets in Poland: company location strategies and their spatial outcomes

Języki publikacji

PL

Abstrakty

EN

Wydawca

-

Rocznik

Tom

80

Numer

4

Opis fizyczny

s.515-539,rys.,tab.,bibliogr.

Twórcy

autor
  • Uniwersytet Jagiellonski, ul.Gronostajowa 7, 30-387 Krakow

Bibliografia

Typ dokumentu

Bibliografia

Identyfikatory

Identyfikator YADDA

bwmeta1.element.agro-article-9130a3c3-ec95-4b0a-9e36-2bea6c9c4995
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.