PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników

Czasopismo

1997 | 43 | 4-5 |

Tytuł artykułu

Wplyw trzech poziomow wartosci uznawanych przez konsumentow na ich zachowania rynkowe [na przykladzie rynku produktow zywnosciowych]

Autorzy

Warianty tytułu

Języki publikacji

PL

Abstrakty

Wydawca

-

Czasopismo

Rocznik

Tom

43

Numer

4-5

Opis fizyczny

s.39-46,wykr.

Twórcy

autor
  • Instytut Rynku Wewnetrznego i Konsumpcji, 02-001 Warszawa, Al.Jerozolimskie 87

Bibliografia

Typ dokumentu

Bibliografia

Identyfikatory

Identyfikator YADDA

bwmeta1.element.agro-article-8200ddc2-753b-4e0e-a0e5-e74fca9a5d45
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.