PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2007 | 34 | 1-2 |

Tytuł artykułu

Reklama produktow zywnosciowych w prasie dla menedzerow

Warianty tytułu

EN
Food article advertising in manager's press

Języki publikacji

PL

Abstrakty

PL
Styl życia jest często kreowany przez media, jako wzorzec do naśladowania. Szczególnie wielu zapracowanych ludzi czerpie informacje dotyczące spraw zawodowych, czy związanych z innymi sferami z aktywności ze specjalistycznych publikacji, adresowanymi do ich grupy zawodowej. Zamieszczane w prasie branżowej reklamy, stają się wyznacznikiem mody w zakresie posiadania samochodu określanej marki, stylu ubierania się, nabywania produktów spożywczych. Zatem percepcja tych dóbr jest przedmiotem rozważań niniejszej pracy.
EN
Lifestyle created by the media is often treated by the people as an exemplar. In particular, many hardworking people draw information concerning their professional and private life from publications aimed at their professional group. Advertisements placed in professional magazines become a determinant of fashion in many domains e.g.: automobiles, clothing, foodstuffs. Perception of these goods is examined in present paper.

Wydawca

-

Rocznik

Tom

34

Numer

1-2

Opis fizyczny

s.307-312,rys.,bibliogr.

Twórcy

autor
  • Wojskowy Instytut Medycyny Lotniczej, Warszawa
autor
autor
autor

Bibliografia

  • 1. Budzyński W.: Reklama - techniki skutecznej perswazji, Poltext, Warszawa 2001.
  • 2. Czarnecki A., Korsak R.: Planowanie mediów w kampaniach reklamowych, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne S.A., Warszawa 2001.
  • 3. Doliński D.: Psychologiczne mechanizmy reklamy, Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, Gdańsk 2003.
  • 4. Gawęcki J., Hryniewiecki L.: Żywienie człowieka. Podstawy nauki o żywieniu, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 1998.
  • 5. Jones P.J.: Jak działa reklama, Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, Gdańsk 2004.
  • 6. Kołak P.: Kultura masowa jako produkt reklamowo - marketingowy, Wydawnictwo Adam Marszałek, Toruń 2005.
  • 7. Kotarbiński T., Traktat o dobrej robocie, Ossolineum, Warszawa-Kraków 1958.
  • 8. Nowacki R.: Reklama, Difin, Warszawa 2005.
  • 9. Oliver S.: Strategia public relations, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2005.
  • 10. Russell J.T., Lane W.R.: Reklama, Wydawnictwo Felberg, Kraków 2000.
  • 11. Sutherland M., Sylvester A.: Reklama a umysł konsumenta, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2003.
  • 12. Szczęsna E.: Poetyka reklamy, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2001.
  • 13. Świątkowska M., Berger S.: Reklama żywności jako narzędzie kształtowania postaw konsumentów i rynku produktów spożywczych, Wydawnictwo SGGW, Warszawa 2001.
  • 14. http://pl.wikipedia.org/wiki/Konsumpcjonizm.
  • 15. http://en.wikipedia.org/wiki/Brainstorming.

Typ dokumentu

Bibliografia

Identyfikatory

Identyfikator YADDA

bwmeta1.element.agro-article-61db2606-378d-4537-aa12-24a29cbc71c5
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.