PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2005 | 59 | 06 |

Tytuł artykułu

Konsument a strategie pozycjonowania na rynku sokow, nektarow i napojow niegazowanych

Warianty tytułu

EN
Consumer on the market of juices, nectars and non-alcoholic beverages

Języki publikacji

PL

Abstrakty

PL
W opracowaniu przedstawiono wybrane aspekty postępowania konsumentów na rynku soków, nektarów oraz napojów niegazowanych. Przeanalizowano wielkość i strukturę spożycia, strukturę rynku wg smaków, a także najczęściej wybierane opakowania. Szczególną uwagę zwrócono na strategie pozycjonowania produktów stosowane przez największych graczy rynkowych.
EN
The aim of this study was to present the selected aspects of consumers' behaviour on juices and other non-alcoholic beverages market. The level and structure of consumption, market structure by tastes were presented on the basis of the most frequently chosen packaging. The special attention was given to the strategies of product positioning used by the biggest companies.

Wydawca

-

Rocznik

Tom

59

Numer

06

Opis fizyczny

s.16-19,rys.,tab.

Twórcy

  • Szkola Glowna Gospodarstwa Wiejskiego, Warszawa

Bibliografia

Typ dokumentu

Bibliografia

Identyfikatory

Identyfikator YADDA

bwmeta1.element.agro-article-48fd396f-5fa7-438e-8e69-d038944ce975
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.