PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2001 | 55 | 01 |

Tytuł artykułu

Rola wartosci niematerialnych i prawnych w funkcjonowaniu przedsiebiorstw [Czesc II]

Warianty tytułu

EN
The role of intangibles in doing business

Języki publikacji

PL

Abstrakty

Wydawca

-

Rocznik

Tom

55

Numer

01

Opis fizyczny

s.34-36,tab.,bibliogr.

Twórcy

autor
  • Uniwersytet Szczecinski, ul.Korsarzy 1, 70-540 Szczecin

Bibliografia

  • [1] Podszywałow A., Pelc D.: 1999. Wycena wartości niematerialnych i prawnych w praktyce. ODDK, Gdańsk.
  • [2] Zarzecki D.: 1999. Metody wyceny przedsiębiorstw. Fundacja Rozwoju Rachunkowości w Polsce, Warszawa.
  • [3] Szydlewski J.: 1998. Jak wyceniać znak firmowy. Rzeczpospolita, 21-23 sierpnia.
  • [4] Pratt S.P., Reilly R.F., Schweihs R.P.: 1996. Valuing a Business. The Analysis and Appraisal of Closely Held Companies. Irwin Professional Publishing. Chicago.
  • [5] Rozporządzenie Ministra Finansów z dnia 17 stycznia 1997 r. w sprawie amortyzacji środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych (Dz.U. Nr 6, poz. 35).
  • [6] Fedak Z.: 1998. Zasady wyceny aktywów i pasywów bilansu oraz ustalania wyniku finansowego, Rachunkowość, Zeszyt specjalny.
  • [7] Kamela-Sowińska A.: 1996. Wartość firmy, PWE. Warszawa.
  • [8] Kowalski M.: 2000. Wycena wartości niematerialnych i prawnych. Uniwersytet Szczeciński, Szczecin (praca dyplomowa na Studium MBA napisana pod kierunkiem D. Zarzeckiego).
  • [9] Famielec J.: 1998. Pojęcie wartości przedsiębiorstwa a wartości firmy. Ekonomika i Organizacja Przedsiębiorstwa, nr 5.
  • [10] Smith G.V.: 1997. Trademark Valuation, John Wiley & Sons, New York.
  • [11] Smith G.V., Parr R.L.: 1994. Valuation of Intellectual Property and Intangible Assets. Second Edition, John Wiley & Sons, New York.
  • [12] Riome В.: 1998. Wartość marki. Strategie marketingowe na rynku farmaceutycznym. AE Poznań, Poznań.
  • [13] Mruk H., Kopczyńska A.: 1999. Metody wyceny marek, Przemyśł Spożywczy, 9.
  • [14] Paszko P.: 2000. Uwagi na temat specyfiki wyceny firm internetowych. W: Zarządzanie finansami - współczesne tendencje w teorii i praktyce. Red. D. Zarzecki, Materiały z międzynarodowej konferencji naukowej. Kołobrzeg, 2-4 marca 2000, Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, tom 1.
  • [15] Burge D.: 1984. Patent and Trademark Tactics and Practice. John Wiley & Sons, New York.

Typ dokumentu

Bibliografia

Identyfikatory

Identyfikator YADDA

bwmeta1.element.agro-article-3ae9de79-6f7e-4911-a1f3-32997a7dfbf3
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.