PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2002 | 56 | 02 |

Tytuł artykułu

Outsourcing w przedsiebiorstwach przemyslu spozywczego

Warianty tytułu

Języki publikacji

PL

Abstrakty

PL
Przedstawiono istotę, przedmiot i korzyści stosowania outsourcingu. Na tym tle szerzej omówiono funkcje wydzielone na zewnątrz firmy, które w opinii badanych przedsiębiorstw przemysłu spożywczego mają istotne znaczenie dla procesu kreowania produktu na rynku. Są to: projektowanie i produkcja opakowań, transport i obsługa logistyczna, obsługa medialna i badania rynku.
EN
The paper presents the essence, subject matter and benefits of the use of outsourcing. Against this background, the functions are discussed that are brought outside the company and which, in the opinion of the food processing industry enterprises surveyed, are of a great importance to the process of creation of the product on the market. These are packaging designing and manufacturing, transport and logistics service, mass media servicing and market research.

Wydawca

-

Rocznik

Tom

56

Numer

02

Opis fizyczny

s.36-38,tab.,rys.,bibliogr.

Twórcy

  • Instytut Rynku Wewnętrznego i Konsumpcji

Bibliografia

  • [1] M. Trocki: 2001. Outsourcing - kształtowanie przestrzeni rynkowej przedsiębiorstwa. „Marketing i Rynek” 8.
  • [2] 2000. Zarządzanie przedsiębiorstwem przyszłości. Koncepcje. Modele, metody. Pod redakcją K. Perechudy. Biblioteka Biznesmena. Placet Agencja Wydawnicza, Warszawa, s. 116-121.
  • [3] M. Trocki: Outsourcing...., op.cit.
  • [4] D. Gościniak: 2000. Jak zaoszczędzić miliony euro. „Logistyka”, 6.
  • [5] M. Trocki: Outsourcing...., op.cit.
  • [6] H. Brdulak: Od spedycji do e-biznesu. „Businessman” 2000, 6.
  • [7] Tamże, s. 14.
  • [8] Ewald Th., Raben J.: 2000. Bieg z przeszkodami. „Businessman”, 6.
  • [9] G. Lichocik: 2000. Bez mnożenia pieniędzy, 6.
  • [10] Branża ta wymaga niezwykle wysokich nakładów inwestycyjnych.
  • [11] Guzińska K.: 2000. Luksus czy konieczność. „Marketing Serwis”, lipiec-sierpień.
  • [12] 2001. Po prostu rynek dojrzewa. Magazyn Komunikacji Marketingowej Brief, 17.

Typ dokumentu

Bibliografia

Identyfikatory

Identyfikator YADDA

bwmeta1.element.agro-article-397c2b7c-f127-4a30-98ae-5f6cde388ea9
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.