Przejdź do menu głównego
Przejdź do treści
PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
PL
EN
BibTeX
PN-ISO 690:2012
Chicago
Chicago (Autor-Data)
Harvard
ACS
ACS (bez tytułu art.)
IEEE
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Artykuł - szczegóły
Narzędzia
PL
EN
BibTeX
PN-ISO 690:2012
Chicago
Chicago (Autor-Data)
Harvard
ACS
ACS (bez tytułu art.)
IEEE
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
Packaging Polska. Magazyn dla Przemysłu Opakowaniowego, Transportu i Logistyki
2004
|
06
|
Tytuł artykułu
Wielka przyszłość
Autorzy
Ucherek M.
Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Słowa kluczowe
PL
promocja
reklama
opakowania
perspektywy
Internet
handel elektroniczny
ksztalt opakowan
badania ankietowe
produkt
Wydawca
-
Czasopismo
Packaging Polska. Magazyn dla Przemysłu Opakowaniowego, Transportu i Logistyki
Rocznik
2004
Numer
06
Opis fizyczny
s.50-53,rys.,tab.,bibliogr.
Twórcy
autor
Ucherek M.
Akademia Ekonomiczna, Krakow
Bibliografia
[1] Grabowska B.: Rola opakowań w strategii marketingowej firmy, „Opakowanie", 2001, nr 2.
[2] Gray D.A., Cyr D.: Marketing produktu, M&A Communications Polska Sp. z o.o., Lublin, 1995.
[3] Grimes G.: Internet i Word Wide Web w 10 minut, Wydawnictwo Intersoftland Warszawa, 1998.
[4] Komorowska K.: Internet umacnia lojalność, „Profit", 2001, nr 7.
[5] Lisińska-Kuśnierz M., Ucherek M.: Współczesne opakowania, Wydawnictwo Naukowe PTTŻ, Kraków 2004.
[6] Majkowski A.: Kupowanie na ekranie, „ENTER", 2001, nr3.
[7] Mruk H., Rutkowski I.: Strategia produktu, PWE, Warszawa, 1999.
[8] Vassos T: Strategie marketingowe w internecie, Wydawnictwo Studio Emka Warszawa, 1999.
[9] Zając I.: Znaczenie opakowania w Internecie, AE Kraków 2003.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.agro-article-2b6cd701-d6d6-43bd-8982-3bdf19a826d2
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.