PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników

Czasopismo

2016 | 23 | 09 |

Tytuł artykułu

Prosumpcja jako czynnik wpływający na strategię marketingową firm świadczących usługi komunalne

Autorzy

Warianty tytułu

EN
Prosumption as a factor which affects the marketing strategy of companies providing utility services

Języki publikacji

PL

Abstrakty

PL
EN

Wydawca

-

Czasopismo

Rocznik

Tom

23

Numer

09

Opis fizyczny

s.15-23,rys.,bibliogr.

Twórcy

autor
  • Wydział Nauk Społecznych, Uniwersytet Śląski w Katowicach, Katowice

Bibliografia

Typ dokumentu

Bibliografia

Identyfikatory

Identyfikator YADDA

bwmeta1.element.agro-af43ec2c-b0d8-455f-b26a-a4a869a21e59
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.