PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników

Czasopismo

1996 | 03 | 11 |

Tytuł artykułu

Straszyć czy obiecywać - wpływ rodzaju informacji na siłę perswazyjną reklamy

Autorzy

Warianty tytułu

Języki publikacji

PL

Abstrakty

Wydawca

-

Czasopismo

Rocznik

Tom

03

Numer

11

Opis fizyczny

s.29-31,rys.

Twórcy

autor
  • Katedra Psychologii Osobowości, Uniwersytet Warszawski, Warszawa

Bibliografia

Typ dokumentu

Bibliografia

Identyfikatory

Identyfikator YADDA

bwmeta1.element.agro-aa78712d-9199-4656-b696-1d62d2e6e7e7
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.