PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników

Czasopismo

2016 | 48 | 02 |

Tytuł artykułu

Analiza i ocena wybranych aspektów satysfakcji klienta na przykładzie usług hotelarskich

Autorzy

Warianty tytułu

EN
Analysis and assessment of selected aspects of customer satisfaction based on hotel services

Języki publikacji

PL

Abstrakty

PL
EN

Wydawca

-

Czasopismo

Rocznik

Tom

48

Numer

02

Opis fizyczny

s.20-25,rys.,tab.,bibliogr.

Twórcy

autor
  • Zakład Logistyki i Jakości, Katedra Zarządzania, Akademia Techniczno-Humanistyczna w Bielsku-Białej, Bielsko-Biała
autor
  • Wydział Zarządzania i Transportu, Akademia Techniczno-Humanistyczna w Bielsku-Białej, Bielsko-Biała

Bibliografia

Typ dokumentu

Bibliografia

Identyfikatory

Identyfikator YADDA

bwmeta1.element.agro-aa2a43fb-9480-4601-932d-9a24c216a22e
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.