PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2014 | 14 | 3 |

Tytuł artykułu

Motivations and abilities of students for laboratory classes aided by computer software in English

Treść / Zawartość

Warianty tytułu

PL
Motywacje i predyspozycje studentów do wspomagania zajęć laboratoryjnych programem komputerowym w języku angielskim

Języki publikacji

EN

Abstrakty

EN
PL

Wydawca

-

Rocznik

Tom

14

Numer

3

Opis fizyczny

p.25-28,ref.

Twórcy

  • Faculty of Production Engineering, University of Life Sciences in Lublin, Lublin, Poland
autor
  • Faculty of Production Engineering, University of Life Sciences in Lublin, Lublin, Poland
  • Faculty of Production Engineering, University of Life Sciences in Lublin, Lublin, Poland

Bibliografia

  • 1. Bzowska-Bakalarz M., Pieczykolan E., 2005: Jakość kształcenia w ocenie absolwentów Wydziału Techniki Rolniczej. Inżynieria Rolnicza, vol. 6, is. 66, 65-74.
  • 2. Cingi C.C., 2013: Computer Aided Education. Procedia – Social and Behavioral Sciences, vol. 103, 26, 220-229.
  • 3. Danchenko A., 2013: The knowledge base model of decision support system development for improving the e-learning resources quality. TEKA Commission of Motorization and Energetics in Agriculture, 3, 22-30.
  • 4. Dunn R., Griggs S.A., 2000: Practical approach to using learning styles in higher education. Wydawnictwo Bergin and Garvey, Westport, 16.
  • 5. Falińska K., Bieniek J., 2010: Jakość kształcenia na kierunku Technika Rolnicza i Leśna Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu według jego absolwentów. Inżynieria Rolnicza, vol. 5, 123, 15-23.
  • 6. Granta Materials Intelligence, Cambridge, Granta Design Ltd., www.grantadesign.com
  • 7. Informacje o wynikach matury maj, sierpień 2013. Internet: cke.edu.pl/images/files/ matura/informacje_o_wynikach /2013/20130913_Informacja_o_wynikach_matury_maj_sierpień _2013.pdf, dostęp: 9.03.2014.
  • 8. Kozielska M., Kern T., 2011: Application of Information Technology by students of Technical Sciences in the Context of Their Studying Styles. The New Educational Review, vol. 25, 3, 151-159.
  • 9. Kozielska M., 2012: Rola technologii informacyjnych w akademickim kształceniu technicznym. 22. Ogólnopolskie Sympozjum Naukowe: Człowiek – Media – Edukacja, Uniwersytet Pedagogiczny w Krakowie, Kraków 28-29.09.2012, Internet: www.ktime.up.krakow.pl/ symp2012 /referaty_2012_10/kozielsk.pdf
  • 10. Lorencowicz E., Kocira S., 2009: Wykorzystanie komputerów i Internetu przez studentów studiów o profilu rolniczym. Inżynieria Rolnicza, vol. 9, 118, 121-129.
  • 11. Lorencowicz E., Kocira S., 2010: Ocena wykorzystania technologii informacyjnych w procesie kształcenia studentów. Inżynieria Rolnicza, vol. 7, 125, 119-124.
  • 12. Lorencowicz E., Kocira S., 2012: Ocena wykorzystania Internetu przez studentów studiów inżynierskich. Postęp Nauki i Techniki, 15, 238-245.
  • 13. Matlab. Internet: www.mathworks.com
  • 14. Perbawaningsih Y., 2013: Plus Minus of ICT Usage in Higher Education Students. Procedia – Social and Behavioral Sciences, 103, 717-724.
  • 15. Şeker S., 2013: Computer – Aided Learning in Engineering Education. Procedia – Social and Behavioral Sciences, 83, 739-742.
  • 16. Sołowiej P., Nalepa K., Neugebauer M., 2007: Poziom umiejętności wykorzystania sprzętu komputerowego i znajomość oprogramowania użytkowego studentów kierunku technika rolnicza i leśna. Inżynieria Rolnicza, vol. 2, is. 90, 293-299.
  • 17. Tkach V., 2010: The adaptive control of higher education process quality of university on a „teacher-student” level. TEKA Commission of Motorization and Energetics in Agriculture, XB, 241-246.

Typ dokumentu

Bibliografia

Identyfikatory

Identyfikator YADDA

bwmeta1.element.agro-a9837b73-0446-4739-948e-9e78688d51f2
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.