PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników

Czasopismo

2017 | 09 Dodatek Ekologiczny dla Szkół nr 274 |

Tytuł artykułu

Parowanie i wrzenie eyetracker analizuje odbiór obrazu dydaktycznego

Wydawca

-

Czasopismo

Rocznik

Opis fizyczny

s.1-3,rys.,bibliogr.

Twórcy

  • Małopolska Wyższa Szkoła Ekonomiczna w Tarnowie, Tarnów
autor
  • Małopolska Wyższa Szkoła Ekonomiczna w Tarnowie, Tarnów

Bibliografia

  • [1] Dillon, J., Osborne, J. (2008). Science Education in Europe: Critical reflections. [pdf] London: the Nuffield Foundation. http://www.nuffieldfoundation.org/sites/default/files/Sci_Ed_in_Europe_Report_Final.pdf, dostęp 24 czerwca 2017.
  • [2] Srebnicki, T. (2012). Neurodydaktyka - rewolucja czy rozsądek?, http://www.ckp.edu.pl/static/img/konferencja/Neurodydaktyka.pdf, dostęp 24 czerwca 2017.
  • [3] Paśko, I., Zimak, P. (2012). Animacja komputerowa w poznaniu przyrody przez dzieci w młodszym wieku szkolnym. W: Gąsiorek, K., Paśko, I. (red.). Poznanie świata w edukacji dziecka. Kraków, Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pedagogicznego.
  • [4] Rojna, W. (2003). Eye tracking. Metodologia i jej zastosowania w badaniach percepcji reklamy i zachowań konsumentów. IV Ogólnopolski Kongres Badaczy Rynku i Opinii, Warszawa.
  • [5] Wójcik, M. (2011). Zaburzenia gałkoruchowe w drżeniu samoistnym. Praca doktorska napisana pod kierunkiem A. Szczudlika. Kraków, Uniwersytet Jagielloński.

Typ dokumentu

Bibliografia

Identyfikatory

Identyfikator YADDA

bwmeta1.element.agro-a90581a8-c03e-4e97-893e-79ba63c8c85f
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.