PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2025 | 23 |

Tytuł artykułu

Rola marketingu internetowego w procesie kreowania decyzji nabywczych na rynku turystycznym

Autorzy

Treść / Zawartość

Warianty tytułu

EN
The role of internet marketing in the process of creating purchasing decisions in the tourist products market

Języki publikacji

PL

Abstrakty

PL
Rozwój technologii cyfrowych doprowadził do wielu zmian w teoriach i koncepcjach marketingowych. Nastąpił także diametralny przełom w zakresie form i narzędzi stosowanych w promocji produktów z branży turystycznej. W obliczu nieustannie zmieniających się potrzeb rynku turystycznego biura podróży muszą umiejętnie trafiać do swoich odbiorców i ciągle zwiększać liczbę kanałów, dzięki którym będą informować klienta o swojej ofercie. Jedną z takich możliwości jest zastosowanie szeroko rozumianego marketingu internetowego oraz jego instrumentarium. Jak wykazały przeprowadzone badania, zastosowanie nowoczesnych narzędzi internetowych, takich jak m.in. kampanie w mediach społecznościowych, stosowanie newsletterów, e-mail marketingu czy reklam PPC, staje się nieodzowne w dzisiejszych czasach. Współcześni, szczególnie młodzi nabywcy produktów turystycznych bardzo wysoko oceniają zakres i skuteczność tych instrumentów
EN
The development of digital technologies has led to many changes in both theories and marketing concepts. There has also been a radical breakthrough in the form and tools used to promote products from the tourism industry. In the face of constantly changing needs on the tourism market, travel agencies must skillfully reach their recipients and constantly expand the number of channels through which they inform the customer about their offer. One of such possibilities is the use of broadly understood internet marketing and its instruments. As the conducted research has shown, the use of modern internet tools, such as social media campaigns, the use of newsletters, e-mail marketing or PPC advertising, is becoming indispensable in today’s world. And buyers of tourist products highly value the scope and effectiveness of these instruments.

Słowa kluczowe

Wydawca

-

Rocznik

Tom

23

Opis fizyczny

s.47-58,rys.,wykr.,fot.,bibliogr.

Twórcy

autor
  • Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie

Bibliografia

Typ dokumentu

Bibliografia

Identyfikatory

Identyfikator YADDA

bwmeta1.element.agro-a7de7ee3-00bc-4283-9d58-c5bf869dac64
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.