PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2024 | 18 | 1 |

Tytuł artykułu

Biopharma engagement in south Asia: unveiling the potent influence of online social marketing on reshaping consumer preferences in Pakistan's thriving pharmaceutical realm

Treść / Zawartość

Warianty tytułu

PL
Działalność koncernów biofarmaceutycznych na terenie południowej Azji: wpływ marketingu społecznego branży farmaceutycznej w internecie na kształtowanie preferencji konsumentów na rozwojowym rynku w Pakistanie

Języki publikacji

EN

Abstrakty

EN
PL

Słowa kluczowe

Wydawca

-

Rocznik

Tom

18

Numer

1

Opis fizyczny

p.109-124,fig.,ref.

Twórcy

autor
  • Department of Mass Communication, Lahore College for Women University, Lahore, Pakistan
autor
  • Department of Mass Communication, Lahore College for Women University, Lahore, Pakistan
autor
  • Department of Nursing, Faculty of Health Studies, University of Pardubice, Czech Republic

Bibliografia

Typ dokumentu

Bibliografia

Identyfikatory

Identyfikator YADDA

bwmeta1.element.agro-a7b41e4c-4861-4c2b-8780-e5d52bf7abb7
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.