PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2016 | 1[3] |

Tytuł artykułu

Analiza ofert sprzedaży internetowej produktów FMC w wybranych sklepach

Treść / Zawartość

Warianty tytułu

EN
The analysis of online sale offers of FMCG in selected stores

Języki publikacji

PL

Abstrakty

PL
EN

Słowa kluczowe

Twórcy

autor
  • Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie, Warszawa
autor
  • Wydział Nauk Ekonomicznych, Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie, Warszawa

Bibliografia

Typ dokumentu

Bibliografia

Identyfikatory

Identyfikator YADDA

bwmeta1.element.agro-a78cec92-3273-484a-8aab-2f40d93b9cc0
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.