Przejdź do menu głównego
Przejdź do treści
PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
PL
EN
BibTeX
PN-ISO 690:2012
Chicago
Chicago (Autor-Data)
Harvard
ACS
ACS (bez tytułu art.)
IEEE
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Artykuł - szczegóły
Narzędzia
PL
EN
BibTeX
PN-ISO 690:2012
Chicago
Chicago (Autor-Data)
Harvard
ACS
ACS (bez tytułu art.)
IEEE
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis Studia Naturae
2016
|
01
|
Tytuł artykułu
Cyperus canus J.Presl & C.Presl – A traditional source of fiber, its uses, products and cultural significances among ethnic communities of Central America
Autorzy
Mo E.
,
Cetzal-Ix W.
,
Noguera-Savelli E.
,
Basu S.K.
,
Zandi P.
,
Mozdzen K.
Warianty tytułu
Języki publikacji
EN
Abstrakty
EN
Słowa kluczowe
Wydawca
-
Czasopismo
Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis Studia Naturae
Rocznik
2016
Tom
01
Opis fizyczny
p.165-178,fig.,ref.
Twórcy
autor
Mo E.
Orquideario Argonomia-CUNOR-USAC,Cetro Universitario del Norte, Universitad de San Carlos Guatemela, Coban, Alta, Verapaz, Guatamela
Orquigonia, Centro de Rescate y Conservation de Orquidas, Coban, Alta Verapaz, Gualtamela
autor
Cetzal-Ix W.
Instituto Tecnologico de China, Calle 11 entre 22 y 28, Colonia Cetro China 24 050, Campeche, Mexico
autor
Noguera-Savelli E.
Catedriatico Conacyt, Colegio de Postgraduados Campus Campeche, Carretera Haltunchen-Edzna Km. 17,5 Sichochac, Champton, Campeche, Mexico
autor
Basu S.K.
Department of Biological Sciences, University of Lethbridge, Lethbridge, Alberta, Canada
autor
Zandi P.
Institute of Crop Science, Chinese Academy of Agricultural, Beijing 10081, People's Republic of China
autor
Mozdzen K.
Department of Plant Physiology, Pedagogical University of Krakow, Podchorazych 2, 30-084 Krakow, Poland
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.agro-a394bf6f-e6de-46c6-9cd8-0bec78d905d4
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.