PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników

Czasopismo

2017 | 63 | 6 |

Tytuł artykułu

Koncepcja współtworzenia wartości i jej przejawy na rynku produktów żywnościowych w opinii konsumentów

Warianty tytułu

EN
The concept of value co-creation and its symptoms in the market of food products in the opinion of consumers
RU
Koncepcija sovmestnogo sozdanija cennostejj i ee projavlenija na rynke produktov pitanija po mneniju potrebitelejj

Języki publikacji

PL

Abstrakty

PL
EN
RU

Słowa kluczowe

Wydawca

-

Czasopismo

Rocznik

Tom

63

Numer

6

Opis fizyczny

s.203-213,tab.,wykr.,bibliogr.

Twórcy

  • Instytut Ekonomiki i Zarządzania Przedsiębiorstwami, Wydział Rolniczo-Ekonomiczny, Uniwersytet Rolniczy w Krakowie, Al.A.Mickiewicza 21, 31-120 Kraków

Bibliografia

Typ dokumentu

Bibliografia

Identyfikatory

Identyfikator YADDA

bwmeta1.element.agro-a2aa71a0-8eb4-4824-8d66-74f9c07e7f7e
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.