Przejdź do menu głównego
Przejdź do treści
PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
PL
EN
BibTeX
PN-ISO 690:2012
Chicago
Chicago (Autor-Data)
Harvard
ACS
ACS (bez tytułu art.)
IEEE
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Artykuł - szczegóły
Narzędzia
PL
EN
BibTeX
PN-ISO 690:2012
Chicago
Chicago (Autor-Data)
Harvard
ACS
ACS (bez tytułu art.)
IEEE
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
Handel Wewnętrzny
2017
|
63
|
6
|
Tytuł artykułu
Koncepcja współtworzenia wartości i jej przejawy na rynku produktów żywnościowych w opinii konsumentów
Autorzy
Matysik-Pejas R.
Warianty tytułu
EN
The concept of value co-creation and its symptoms in the market of food products in the opinion of consumers
RU
Koncepcija sovmestnogo sozdanija cennostejj i ee projavlenija na rynke produktov pitanija po mneniju potrebitelejj
Języki publikacji
PL
Abstrakty
PL
EN
RU
Słowa kluczowe
Wydawca
-
Czasopismo
Handel Wewnętrzny
Rocznik
2017
Tom
63
Numer
6
Opis fizyczny
s.203-213,tab.,wykr.,bibliogr.
Twórcy
autor
Matysik-Pejas R.
Instytut Ekonomiki i Zarządzania Przedsiębiorstwami, Wydział Rolniczo-Ekonomiczny, Uniwersytet Rolniczy w Krakowie, Al.A.Mickiewicza 21, 31-120 Kraków
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.agro-a2aa71a0-8eb4-4824-8d66-74f9c07e7f7e
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.