Przejdź do menu głównego
Przejdź do treści
PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
PL
EN
BibTeX
PN-ISO 690:2012
Chicago
Chicago (Autor-Data)
Harvard
ACS
ACS (bez tytułu art.)
IEEE
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Artykuł - szczegóły
Narzędzia
PL
EN
BibTeX
PN-ISO 690:2012
Chicago
Chicago (Autor-Data)
Harvard
ACS
ACS (bez tytułu art.)
IEEE
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
Acta Parasitologica
2020
|
65
|
2
|
Tytuł artykułu
Molecular identification and subtypes distribution of Blastocystis sp. isolated from children and adolescent with cancer in Iran: evaluation of possible risk factors and clinical features
Autorzy
Asghari A.
,
Zare M.
,
Hatam G.
,
Shahabi S.
,
Gholizadeh F.
,
Motazedian M.
Warianty tytułu
Języki publikacji
EN
Abstrakty
EN
Słowa kluczowe
EN
molecular characteristics
subtype
Blastocystis
cancer
child
adolescent
Shiraz
Iran
Wydawca
-
Czasopismo
Acta Parasitologica
Rocznik
2020
Tom
65
Numer
2
Opis fizyczny
p.462-473,fig.,ref.
Twórcy
autor
Asghari A.
Department of Medical Parasitology and Mycology, School of Medicine, Shiraz University of Medical Sciences, Shiraz, Iran
autor
Zare M.
Department of Medical Parasitology and Mycology, School of Medicine, Shiraz University of Medical Sciences, Shiraz, Iran
autor
Hatam G.
Department of Medical Parasitology and Mycology, School of Medicine, Shiraz University of Medical Sciences, Shiraz, Iran
autor
Shahabi S.
Department of Medical Entomology and Vector Control, School of Health, Shiraz University of Medical Sciences, Shiraz, Iran
autor
Gholizadeh F.
Department of Biochemistry, School of Medicine, Shiraz University of Medical Sciences, Shiraz, Iran
autor
Motazedian M.
Department of Medical Parasitology and Mycology, School of Medicine, Shiraz University of Medical Sciences, Shiraz, Iran
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
DOI
10.2478/s11686-020-00186-2
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.agro-9a24d741-b6a5-4a2a-bc8b-b9c81f4bac0a
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.