Katedra Biologicznych Podstaw Technologii Żywności i Pasz, Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie, Lublin
Bibliografia
Dunaj B. (red.), 2003, Popularny słownik języka polskiego, Wydawnictwo Wilga, Warszawa.
Gordon I. H., 2001, Relacje z klientem. Marketing partnerski, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa.
Górska-Warsewicz H., 2003, Znaczenie marki produktu w decyzjach konsumentów na rynku żywności, [w:] red. Pilarski S., Decyzje konsumentów i ich determinanty, Uniwersytet Warmińsko-Mazurski, Olsztyn.
Karwińska A. (red.), 2006, Odkrywanie socjologii. Podręcznik dla ekonomistów, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa.
Kieżel E. (red.), 2004, Racjonalność konsumpcji i zachowań konsumentów, AE, Warszawa.
Kłopocka A., 2004, Oczekiwania klientów a jakość detalicznych usług bankowych, Bank i Kredyt, Warszawa.
Kuśmierek M., Marak J., 2011, Preferencje nabywców jako determinanta strategii asortymentowych przedsiębiorstw na rynki; produktów mleczarskich, Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, Zeszyty Naukowe (177).
Lemanowicz M., Szwacka-Mokrzycka J., 2009, Preferencje polskich konsumentów na rynku przetworów mleczarskich w latach 2004-2008, SGGW, Warszawa 2009.
Nowak M., Trziszka T., Szołtysik M., 2007, Preferencje konsumentów mlecznych napojów fermentowanych, Żywność. Nauka. Technologia. Jakość, nr 1 (50).
Reber A.S., 2000, Słownik psychologii, Wydawnictwo Naukowe Scholar, Warszawa.
Światowy G., 2006, Zachowanie konsumentów, Wydawnictwo Prawnicze, Warszawa.
Świda J., Sikora T., 1999, Preferencje konsumenckie cech jakości produktów mleczarskich w Polsce południowo- wschodniej, Żywność,Nauka. Technologia. Jakość, nr 1.