PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2014 | 2 |

Tytuł artykułu

Potrzeby nabywcze konsumentów na poziomie detalicznym w sektorze przemysłu mleczarskiego

Treść / Zawartość

Warianty tytułu

Języki publikacji

PL

Abstrakty

PL

Wydawca

-

Rocznik

Numer

2

Opis fizyczny

s.28-30,32-33,rys.,fot.,bibliogr.

Twórcy

  • Katedra Energetyki i Pojazdów, Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie, Lublin
autor
  • Katedra Energetyki i Pojazdów, Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie, Lublin
autor
  • Katedra Energetyki i Pojazdów, Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie, Lublin
autor
  • Katedra Biologicznych Podstaw Technologii Żywności i Pasz, Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie, Lublin

Bibliografia

  • Dunaj B. (red.), 2003, Popularny słownik języka polskiego, Wydawnictwo Wilga, Warszawa.
  • Gordon I. H., 2001, Relacje z klientem. Marketing partnerski, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa.
  • Górska-Warsewicz H., 2003, Znaczenie marki produktu w decyzjach konsumentów na rynku żywności, [w:] red. Pilarski S., Decyzje konsumentów i ich determinanty, Uniwersytet Warmińsko-Mazurski, Olsztyn.
  • Karwińska A. (red.), 2006, Odkrywanie socjologii. Podręcznik dla ekonomistów, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa.
  • Kieżel E. (red.), 2004, Racjonalność konsumpcji i zachowań konsumentów, AE, Warszawa.
  • Kłopocka A., 2004, Oczekiwania klientów a jakość detalicznych usług bankowych, Bank i Kredyt, Warszawa.
  • Kuśmierek M., Marak J., 2011, Preferencje nabywców jako determinanta strategii asortymentowych przedsiębiorstw na rynki; produktów mleczarskich, Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, Zeszyty Naukowe (177).
  • Lemanowicz M., Szwacka-Mokrzycka J., 2009, Preferencje polskich konsumentów na rynku przetworów mleczarskich w latach 2004-2008, SGGW, Warszawa 2009.
  • Nowak M., Trziszka T., Szołtysik M., 2007, Preferencje konsumentów mlecznych napojów fermentowanych, Żywność. Nauka. Technologia. Jakość, nr 1 (50).
  • Reber A.S., 2000, Słownik psychologii, Wydawnictwo Naukowe Scholar, Warszawa.
  • Stodulny P., 2006, Analiza satysfakcji i lojalności klientów bankowych, CeDe-Wu, Warszawa.
  • Światowy G., 2006, Zachowanie konsumentów, Wydawnictwo Prawnicze, Warszawa.
  • Świda J., Sikora T., 1999, Preferencje konsumenckie cech jakości produktów mleczarskich w Polsce południowo- wschodniej, Żywność,Nauka. Technologia. Jakość, nr 1.

Typ dokumentu

Bibliografia

Identyfikatory

Identyfikator YADDA

bwmeta1.element.agro-95a90b74-9892-44b1-a708-9f2ae075b6aa
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.