Przejdź do menu głównego
Przejdź do treści
PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
PL
EN
BibTeX
PN-ISO 690:2012
Chicago
Chicago (Autor-Data)
Harvard
ACS
ACS (bez tytułu art.)
IEEE
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Artykuł - szczegóły
Narzędzia
PL
EN
BibTeX
PN-ISO 690:2012
Chicago
Chicago (Autor-Data)
Harvard
ACS
ACS (bez tytułu art.)
IEEE
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
World Scientific News
2018
|
101
|
Tytuł artykułu
The state of adolescent student attitude towards sex/sexuality education in today’s contemporary society
Autorzy
Adiaha M.S.
,
Abolarin E.E.
,
Johnson B.K.
,
Ndifon M.A.
,
Anabe M.I.
,
Ocheje D.U.
,
Auwalu S.
Warianty tytułu
Języki publikacji
EN
Abstrakty
EN
Słowa kluczowe
Wydawca
-
Czasopismo
World Scientific News
Rocznik
2018
Tom
101
Opis fizyczny
p.205-216,fig.,ref.
Twórcy
autor
Adiaha M.S.
Directorate of Continuing Education, Federal Capital Territory College of Education, Zuba-Abuja/ Department of Agronomy (Crop and Soil Science), Faculty of Agriculture and Forestry, Cross River University of Technology, Nigeria
autor
Abolarin E.E.
Department of Educational Psychology, Federal Capital Territory College of Education, Zuba-Abuja, Nigeria
autor
Johnson B.K.
Religious Department, Kwara State College of Education, Nigeria
autor
Ndifon M.A.
Department of Educational Psychology, Federal Capital Territory College of Education, Zuba-Abuja, Nigeria
autor
Anabe M.I.
Department of Curriculum and Instruction, School of Education, Federal Capital Territory College of Education, Zuba-Abuja, Nigeria
autor
Ocheje D.U.
Department of Educational Foundations, Federal Capital Territory College of Education, Zuba-Abuja, Nigeria
autor
Auwalu S.
Department of Educational Psychology, Federal Capital Territory College of Education, Zuba-Abuja, Nigeria
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.agro-9544e280-3944-4d32-8f98-7c4d27ad03d2
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.