Przejdź do menu głównego
Przejdź do treści
PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
PL
EN
BibTeX
PN-ISO 690:2012
Chicago
Chicago (Autor-Data)
Harvard
ACS
ACS (bez tytułu art.)
IEEE
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Artykuł - szczegóły
Narzędzia
PL
EN
BibTeX
PN-ISO 690:2012
Chicago
Chicago (Autor-Data)
Harvard
ACS
ACS (bez tytułu art.)
IEEE
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
Zeszyty Naukowe Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego. Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej
2017
|
117
|
Tytuł artykułu
Uwarunkowania kulturowe reklamy jako narzędzia komunikacji marketingowej przedsiębiorstw zagranicznych na polskim rynku artykułów żywnościowych
Autorzy
Nowacki R.
,
Fandrejewska A.
Treść / Zawartość
Pełne teksty:
Pobierz
Warianty tytułu
EN
Cultural aspects of advertising as a marketing communication tool of foreign enterprises on the Polish food market
Języki publikacji
PL
Abstrakty
PL
EN
Słowa kluczowe
Wydawca
-
Czasopismo
Zeszyty Naukowe Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego. Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej
Rocznik
2017
Numer
117
Opis fizyczny
s.137-150,tab.,bibliogr.
Twórcy
autor
Nowacki R.
Wydział Zarządzania i Finansów, Wyższa Szkoła Finansów i Zarządzania w Warszawie, Warszawa
autor
Fandrejewska A.
Zakład Rynku Usług, Instytut Badań Rynku, Konsumpcji i Koniunktur w Warszawie, Warszawa
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
DOI
10.22630/EIOGZ.2017.117.10
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.agro-94ad5d88-1d0e-442d-9336-6bf21181d95c
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.