PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników

Czasopismo

2017 | 24 | 12 |

Tytuł artykułu

Negatywne implikacje postprawdy i fake newsów w kontekście kształtowania marki osobistej

Autorzy

Warianty tytułu

EN
Negative implication of post-truth and fake news toward personal brand development

Języki publikacji

PL

Abstrakty

PL
EN

Wydawca

-

Czasopismo

Rocznik

Tom

24

Numer

12

Opis fizyczny

s.20-26,rys.,tab.,bibliogr.

Twórcy

autor
  • Wyższa Szkoła Biznesu w Dąbrowie Górniczej, Dąbrowa Górnicza

Bibliografia

Typ dokumentu

Bibliografia

Identyfikatory

Identyfikator YADDA

bwmeta1.element.agro-9397fddc-ad28-475e-8fa3-8b44139df738
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.