PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników

Czasopismo

2017 | 63 | 6 |

Tytuł artykułu

Digitalizacja reklamy - stan, uwarunkowania, perspektywy

Autorzy

Warianty tytułu

EN
Digitalisation of advertising. The state, conditions, perspectives
RU
Ocifrovka reklamy - sostojanie, obuslovlennosti, perspektivy

Języki publikacji

PL

Abstrakty

PL
EN
RU

Słowa kluczowe

Wydawca

-

Czasopismo

Rocznik

Tom

63

Numer

6

Opis fizyczny

s.244-256,tab.,wykr.,bibliogr.

Twórcy

autor
  • Katedra Marketingu, Wydział Zarządzania i Finansów, Wyższa Szkoła Finansów i Zarządzania, ul.Pawia 55, 01-030 Warszawa

Bibliografia

Typ dokumentu

Bibliografia

Identyfikatory

Identyfikator YADDA

bwmeta1.element.agro-92eed015-e15a-4f1d-ba39-f1436ed5ee0d
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.