Przejdź do menu głównego
Przejdź do treści
PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
PL
EN
BibTeX
PN-ISO 690:2012
Chicago
Chicago (Autor-Data)
Harvard
ACS
ACS (bez tytułu art.)
IEEE
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Artykuł - szczegóły
Narzędzia
PL
EN
BibTeX
PN-ISO 690:2012
Chicago
Chicago (Autor-Data)
Harvard
ACS
ACS (bez tytułu art.)
IEEE
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
Roczniki Naukowe Zootechniki
2020
|
47
|
2
|
Tytuł artykułu
Analiza stereotypii koni podczas izolacji socjalnej
Autorzy
Tkaczyk E.
,
Kaczmarek B.
,
Mierzicka M.
,
Fratczak M.
,
Dybczynska M.
Warianty tytułu
EN
An analysis of horse stereotypies during social isolation
Języki publikacji
PL
Abstrakty
PL
EN
Słowa kluczowe
PL
konie
zachowanie sie zwierzat
izolacja socjalna
stereotypie
wystepowanie
Wydawca
-
Czasopismo
Roczniki Naukowe Zootechniki
Rocznik
2020
Tom
47
Numer
2
Opis fizyczny
s.257-265,tab.,bibliogr.
Twórcy
autor
Tkaczyk E.
Katedra Hodowli i Użytkowania Koni, Wydział Nauk o Zwierzętach i Biogospodarki, Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie, ul.Akademicka 13, 20-950 Lublin
autor
Kaczmarek B.
Zakład Chorób Wewnętrznych Zwierząt Gospodarskich i Koni, Katedra i Klinika Chorób Wewnętrznych Zwierząt, Wydział Medycyny Weterynaryjnej, Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie, ul. Akademicka 13, 20-950 Lublin
autor
Mierzicka M.
Katedra Hodowli i Użytkowania Koni, Wydział Nauk o Zwierzętach i Biogospodarki, Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie, ul.Akademicka 13, 20-950 Lublin
autor
Fratczak M.
Katedra Hodowli i Użytkowania Koni, Wydział Nauk o Zwierzętach i Biogospodarki, Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie, ul.Akademicka 13, 20-950 Lublin
autor
Dybczynska M.
Katedra Hodowli i Użytkowania Koni, Wydział Nauk o Zwierzętach i Biogospodarki, Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie, ul.Akademicka 13, 20-950 Lublin
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.agro-9116691f-80f4-4f94-b45e-5fe442fa1791
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.