PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2003 | 05 | 1 |

Tytuł artykułu

Wybrane funkcje przedsiębiorstw produkcyjnych, handlowych i usługowych prowadzących działalność na obszarach wiejskich

Autorzy

Warianty tytułu

EN
The chosen of production, trade and service enterprises operating on rural areas

Języki publikacji

PL

Abstrakty

PL
Konsekwencją rozwoju gospodarczego może być między innymi rodzajowa specjalizacja przedsiębiorstw. Jeden ze sposobów ich kategoryzacji wyodrębnia przedsiębiorstwa produkcyjne, handlowe i usługowe. Kluczowym staje się wówczas określenie podstawowych funkcji jakie charakteryzują wyodrębnione rodzaje przedsiębiorstw prowadzących działalność gospodarczą na obszarach wiejskich.
EN
The consequence of economical development can be for example: enterprises specialization. One of the ways of categorization isolates: production enterprises, commercial and service. In that case, the most important is to determine basic functions, that characterize those type of enterprises, wich works on country areas.

Słowa kluczowe

Wydawca

-

Rocznik

Tom

05

Numer

1

Opis fizyczny

s.130-135,tab.,bibliogr.

Twórcy

autor
  • Akademia Podlaska w Siedlcach, Katedra Agrobiznesu ul. Prusa 12, 08-110 Siedlce

Bibliografia

  • Durlik J. (1992): Organizacja i zarządzanie produkcją, zarys problematyki. PWE, Warszawa, s. 15.
  • Mała Encyklopedia Ekonomiczna (1974): PWE, Warszawa, s. 639.
  • Mogilnicki E., Iwan B. (1980): Ekonomika i organizacja handlu rolniczego. PWN, Warszawa, s. 194.
  • Muhlemann A. P., Oakland J.S., Lockyer K.G. (1997): Zarządzanie, produkcja i usługi. Wyd. Naukowe PWN, Warszawa, s. 99.
  • Lichtarski J. [red.], (1995): Podstawy nauki o przedsiębiorstwie. Wyd. AE we Wrocławiu, s. 119.
  • Sztucki T. (1995): Promocja, reklama, aktywizacja sprzedaży. Agencja Wyd. Placet, Warszawa. s. 158.
  • Szulce H. (1998): Struktury i strategie w handlu. PWE, Warszawa, s. 15.
  • Woś A. (1996): Agrobiznes - makroekonomika, tom 1. Wyd. Key Text, Warszawa. s. 18-21.
  • Żmija J., Strzelczak L. [red.], (2000): Zarządzanie i marketing w agrobiznesie. Wyd. Czuwajmy, Kraków, s. 47-48.

Typ dokumentu

Bibliografia

Identyfikatory

Identyfikator YADDA

bwmeta1.element.agro-8b1d1eb4-7283-49e8-a343-5fd6de401234
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.