PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2021 | 14 | 1 |

Tytuł artykułu

Historical marketing research – barriers to conducting it and its importance

Autorzy

Treść / Zawartość

Warianty tytułu

PL
Historyczne badania marketingu – bariery prowadzenia i znaczenie

Języki publikacji

EN PL

Abstrakty

EN
PL

Słowa kluczowe

Wydawca

-

Rocznik

Tom

14

Numer

1

Opis fizyczny

p.108-126,fig.,ref.

Twórcy

autor
  • Pope John Paul II State School of Higher Education in Biała Podlaska, Poland

Bibliografia

Typ dokumentu

Bibliografia

Identyfikatory

Identyfikator YADDA

bwmeta1.element.agro-897c81f8-b293-41e6-989c-3942cc45ab9b
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.