PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2012 | 14 | 1 |

Tytuł artykułu

Publikacje zwarte jako forma komunikacji marketingowej w turystyce wiejskiej w zmieniających się warunkach rynkowych

Treść / Zawartość

Warianty tytułu

EN
Catalogues as a rural tourism marketing communication form under the changing market conditions

Języki publikacji

PL

Abstrakty

PL
Artykuł ma charakter teoretyczno-empiryczny, a jego celem było udzielenie odpowiedzi na pytanie, jak w kontekście zmieniających się warunków rynkowych zmieniało się zainteresowanie właścicieli gospodarstw agroturystycznych i obiektów turystyki wiejskiej korzystaniem z katalogów jako formy komunikacji marketingowej. Zawarto wyniki analizy materiałów reklamowych wydanych w ciągu 10 lat przez Polską Federację Turystyki Wiejskiej „Gospodarstwa Gościnne”.
EN
The paper is of theoretical and empirical nature. Its aim was to to answer the question: how owners of agritourism and rural tourism farms have changed their interest in using catalogues as a form of marketing communication in the context of changing market conditions. This paper contains the results of the analysis of advertising material which have been published for the last 10 years by the Polish Federation of Rural Tourism „Hospitable Farms”.

Słowa kluczowe

Wydawca

-

Rocznik

Tom

14

Numer

1

Opis fizyczny

s.294-298,tab.,bibliogr.

Twórcy

autor
autor

Bibliografia

  • Batko A. 2003: Promocja turystyki w regionach. [W]: Strategie rozwoju lokalnego, T. II. Aspekty instrumentalne (red. M. Adamowicz). SGGW, Warszawa, 301.
  • Bosiacki S., Sikora J. 1998: Podstawy marketingu w turystyce i rekreacji. AlogWF, Poznań, 72.
  • Drąg K. 2006: Działania Polskiej Federacji Turystyki Wiejskiej „Gospodarstwa Gościnne’’ na rzecz rozwoju i promocji turystyki wiejskiej w Polsce. Zesz. Nauk. Akademii Rolniczej im. H. Kołłątaja w Krakowie, nr 402, Kraków, 2003, 29-131.
  • Gębarowski M. 2007: Nowoczesne formy promocji, Oficyna Wydawnicza Politechniki Rzeszowskiej, Rzeszów, s. 5.
  • Nowacki R. 2006: Reklama. Difin, Warszawa, 133.
  • Piotrkowski J.P., Traczyk M. 2001: Promocja i informacja turystyczna, AVSI Polska i Instytut Turystyki, Kraków, 31.
  • Rapacz A. (red.) 2001: Przedsiębiorstwo turystyczne w gospodarce rynkowej. Wyd. Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, Wrocław, 168-169.
  • Uglis J. 2009: Agroturystyka jako przykład dywersyfikacji oferty turystycznej regionu. [W:] Rozwój turystyczny regio- nów (red. Z. Dolatowski, D. Kołożyn-Krajewska). Wyd. Wyższa Szkoła Hotelarstwa i Turystki, Częstochowa, 188.

Uwagi

PL
Rekord w opracowaniu

Typ dokumentu

Bibliografia

Identyfikatory

Identyfikator YADDA

bwmeta1.element.agro-88df532e-c14b-4272-b1f2-d08026041392
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.