PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników

Czasopismo

1998 | 05 | 08-09 |

Tytuł artykułu

Wpływ rynku na wykorzystywanie marketingu w polskich przedsiębiorstwach

Wydawca

-

Czasopismo

Rocznik

Tom

05

Numer

Opis fizyczny

s.26-35,rys.,tab.

Twórcy

  • Katedra Marketingu, Szkoła Główna Handlowa w Warszawie, Warszawa
autor
  • Katedra Marketingu, Szkoła Główna Handlowa w Warszawie, Warszawa

Bibliografia

Typ dokumentu

Bibliografia

Identyfikatory

Identyfikator YADDA

bwmeta1.element.agro-888d94a3-24ba-4150-af49-38e0520dd978
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.