PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2013 | 10[59] |

Tytuł artykułu

Witryna internetowa w komunikacji marketingowej nauczyciela akademickiego

Treść / Zawartość

Warianty tytułu

EN
The website in the marketing communication of at the teaching fellow’s work

Języki publikacji

PL

Abstrakty

PL
W artykule omówiono etapy budowy witryny internetowej nauczyciela akademickiego ze szczególnym uwzględnieniem jej optymalizacji pod kątem wyszukiwarek internetowych. Wskazano metody promocji witryny. Zaproponowano narzędzia wspomagające te działania, w tym portale społecznościowe, internetowe bazy danych i dedykowane im wyszukiwarki. Przedstawiono praktyczną wiedzę i doświadczenie zdobyte przy budowie witryny www.whsz.bicom.pl.
EN
In this paper the individual stages of the creation of a teaching fellow’s website is discussed, with the particular consideration of its optimization from the point of view of Internet search engines. Some methods of the website promotion have been indicated. The tools to support these operations have been offered, including social networking services, Internet databases, and dedicated search engines. Besides, the practical knowledge and the experience acquired at the creation of the www.whsz.bicom.pl website have been presented. (JEL I23)

Słowa kluczowe

Twórcy

autor
  • Politechnika Koszalińska, Koszalin
autor
  • Wyższa Hanzeatycka Szkoła Zarządzania w Słupsku, Słupsk

Bibliografia

  • 1. Battle J.: Szukaj, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa, 2007
  • 2. Morville, P.: Ambient Findability, O'Reilly Media, Sebastopol, 2005
  • 3. Nielsen J., Loranger H.: Optymalizacja funkcjonalności serwisów internetowych, Helion, Gliwice, 2007
  • 4. Thurow S.: Pozycjonowanie w wyszukiwarkach internetowych, 2004, Helion, Gliwice, 2004
  • 5. Białek E.: Kryteria oceny relewantności wyników w wyszukiwarkach internetowych i ich wykorzystanie do promocji witryn regionalnych, Teoretyczne i praktyczne aspekty rozwoju regionalnego, Wydawnictwo WHSZ, Słupsk, 2007
  • 6. Cimochowski G i in.: Polska Internetowa. Jak internet dokonuje transformacji polskiej gospodarki, BCG, Warszawa, 2011
  • 7. Google AdWords, Narzędzia propozycji słów kluczowych, http://adwords.google.com (stan na dzień 25 maja 2011)
  • 8. http://nt.interia.pl/news/jakie-cechy-powinna-miec-uczelnia-przyszlosci,1640726 (stan na dzień 25 maja 2011)

Typ dokumentu

Bibliografia

Identyfikatory

Identyfikator YADDA

bwmeta1.element.agro-87be6310-328d-48b4-8054-c408f5ef5162
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.