Przejdź do menu głównego
Przejdź do treści
PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
-
Czasopismo
Marketing i Rynek
Rocznik
2012
Tom
19
Numer
05
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
05
artykuł:
Reklama a siła i wartość marki dla wybranych kategorii produktów
(
Urbanek G.
)
artykuł:
Marki obszarów turystycznych jako instrument stymulowania rozwoju turystyki w Polsce
(
Debski M.
)
artykuł:
Działania marketingowe banków w Polsce - próba oceny
(
Grzegorczyk W.
)
artykuł:
Model zarządzania lojalnością relacyjną opartą na zobowiązaniu w związkach usługowych
(
Siemieniako D.
)
artykuł:
Cena jako czynnik wpływający na wybór pakietów wakacyjnych przez klientów sektora turystycznego
(
Kot S.
,
Ferencova M.
,
Karas L.
)
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.